Alla inlägg den 22 mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 22 mars 2008 23:39

Känns som att jag borde ligga och sova redan, men otroligt nog så är jag inte trött längre, eller så är jag bara så extremt övertrött så jag tror att jag är pigg? Haha

Jag har egentligen rätt tråkigt, så sängen vore kanske inte helt fel.
Jag sitter och roar mig med att spela Mario, vilket jag förresten fortfarande är lika beroende av :p
Det brukar ju gå i perioder, nån vecka då och då, men nu har de fan setat i flera veckor ^^
Det gör inget, så länge jag har kul. Och jag har kommit fram till de att... Det kan ju vara så att jag fortfarande tycker de är grymt kul, för jag blir ju bättre och bättre, och snart är jag ett MarioProffs *LooL*

Kommer förresten ändå inte kunna somna ikväll, med tanke på att grannen under mig verkar ha ett RåParty, dom är ju inte tysta av sig kan jag lova, och jag är inte den som klagar, eftersom jag också brukar ha fester. ^^

Och så tycker jag om dig också <3

Av ♥ Estella B ♥ - 22 mars 2008 20:08

Äntligen Hemma igen!
Jag är ju för sjukt jävla trött.

Jag gick o la mig i Robins säng vid 06 imorse, han fortsatte dricka med M, och gick o la sig typ vid 7 imorse, och då vaknade jag till, sen kunde jag inte somna om, han slocknade ju typ direkt och började snarka. Och sånt går ju inte för sig för mig, då blir de att ligga vaken för min del.
Jag hann iaf sova nån timma sådär, man får väl vara nöjd med de?

Klockan 13.30 gick jag från Robin idag, jag skulle till tågstationen och möta min älskade Kristian, han skulle med hem till min mamma och fira lite påsk.
Jonna kom och hämta oss från stationen och körde oss till min mamma.
Tack för de du underbara :)

Inte för att de ens blev nå påskfirande hos mamma, det var ingen av mina syskon som ville fira, så det var tydligen onödigt då.
Vi samlades hela familjen ändå, och käkade middag ihop. Det är ju inte ofta alla i familjen är samlade sådär, det är nog fan bara vid högtiderna.

Kristan och jag satt väl kvar hos mamma till runt kl.18, då tog vi en promenad hem till Jonna och satte oss där och umgicks lite ^^
Hela hennes släkt var ju fan där, lagom pinsamt att komma in där efter att ha gått i en halv snöstorm :p Hahah...Helt förstörd i ansiktet ju xD

Vi satt väl där lite över en timma, sen fick Jonna köra hem mig och sen köra Kristian hem till Kungsör ^^
Vilken ängel hon är som bara ställer upp sådär :p

Jo, så såg väl min påsk ut.
Konstigt egentligen att typ ingen har påsk-känslor i år, och att alla helt totalt nästan glömt att det var påsk i helgen. How come?

Av ♥ Estella B ♥ - 22 mars 2008 19:54

Robin frågade om jag ville komma till han igår natt.
Han satt hos honom och festade med hans vänner.

Så jag gick dit...tror klockan var runt 00.
Dom satt och spelade kort när jag kom.
Så efter ett tag så ville Robin att alla skulle gå hem till hans...ehm..typ...mamma nr.2
Så alla gick dit. Satt där ett tag, och sen gick vi tillbaka till Robin igen.

Ibland är det faktist kul att kolla på fulla människor, jag själv var den enda som var nykter tror jag. De är grymt kul att höra allt folk säger på fyllan, hur smarta dom tror att vissa diskussioner är. Haha, och så den sentimentala biten, när alla blir lagom deppiga och bara älskar allt och alla ^^
Kul att se, och kul att höra vad folk säger om en då dom är fulla och man själv är nykter, för när man själv är lika full så bryr man sig inte lika mycket.

Jag tycker om dom, Robins vänner. Dom har en sån gemenskap, det är mysigt att se :)
Jag tänker inte på det, att andra människor också har det som jag har med mina närmsta vänner, det är kul att se :)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards