Alla inlägg den 23 mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 23 mars 2008 19:41

Jag vaknade extremt sent idag, tror verkligen att jag behövde få sova ut en sväng, och om Jonna inte ringt och väckt mig kl.13.30, så vet man ju aldrig när jag fått liv i mig ^^

Jonna ville iaf komma över och käka, hon lovade mig påskmat igår, så hon tog med 2 lådor påskmat, Haha :p  Så gulligt av henne ^^

Efter vi käkat så åkte vi hem till henne och kollade på "Remember the Titans", jag tycker den filmen är så sjukt bra, helt underbar!
Efter vi sett den så följde jag med henne till Forsvärns, hon skulle hyra film, och så fick hon passa på att köra hem mig samtidigt. =)

Och tack för att det inte snöade idag! Vem man nu ska tacka för de vet jag inte...Men ändå ^^
Snön skulle tydligen komma tillbaka imorrn, så egentligen borde man ha passat på att vara ute idag, men de blåste ju så grymt kallt.
Aja, solen kommer väl snart igen

Av ♥ Estella B ♥ - 23 mars 2008 00:57

Galet länge sen!  Men alla minns, right?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards