Alla inlägg den 5 juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 5 juli 2009 11:32

Det gick jättebra att jobba hos Jonna igår. Utom de där med att ta två tallrikar samtidigt och lägga upp mat på dom. Fy satan vad ont i handen jag fick! Klarade det typ 5 gånger sen gav jag upp och tog tallrikarna en och en.
Funka det med.



Vi blev klara hos Jonna strax innan kl.20 som planerat, då körde hon ner mig till nästa jobb.
Jobbade till kl.01 där, plus städningen.



Anna-Karin och Trina kom ner också, så de blev lite efterfest. Det var ju länge sen det hände sist!
Trevligt var det iaf :)



Kom från jobbet runt kl.04.30, hem och dog i min säng. Skönt som satan!
Lider av dubbeljobben såhär i efterhand kan jag ju påpeka. Helevet vad ont jag har i ben och fötter, i ryggen och i min högra hand. Vet fan inte vad jag gjort med handen, men ont gör det!

En massage skulle seriöst inte sitta helt fel...Nån?


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards