Alla inlägg den 11 juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 11 juli 2009 19:48

Nu sticker jag iväg och jobbar. Känns extra skönt när man är lite småsliten och bakis som jag är idag.
Jag som lovade mig själv att inte dricka på fredagar bara för att slippa vara bakis på jobbet på lördagar.



Där har vi bevis på hur det gick!
Peace.



Av ♥ Estella B ♥ - 11 juli 2009 14:08

Fy fan vilken hård kväll/natt/morgon!
Det blev en hel del igår kan jag ju säga.
Vi satt på ballen, Jag, Robin, Evelina och E till strax innan kl..02, sen fick vi för oss att dra till Psykho.



Träffade ju sjukt mycket folk man kände där. Det trodde jag aldrig.
Har bara vart där en gång tidigare och då var jag så jävla packad så jag drog hem typ direkt. Ramlade och slog sönder knät på hemvägen också....men de är ju en annan historia ^^



Vi var iaf kvar på Psykho till säkert runt 04 iaf.
Släpade med ett gäng hem på efterfest också. Vi blev runt 8 pers.
4 av dom drog efter typ en timma, och vi andra fortsatte på ballen.



Runt kl.07 kom jag nog i säng. Enligt vad Pica säger ^^
Hon mötte Evelina och E i trappen när dom var på G hem och hon skulle rasta hunden :p



Spydde gjorde jag också innan jag somnade. Fyfaan! Jag är inte den som spyr. Aldrig. Robin har aldrig sett mig spy och vi har vart tillsammans i 15 månader liksom. Ni fattar grejen. Jag spyr aldrig! Haha
Hemskt!
Men satans kul har vi haft iaf, det är väl det som räknas :)


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards