Alla inlägg den 28 juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 28 juli 2009 21:54

Godkväller små människor. Idag är jag död. Helst slut.


Gick ner på stan med Robin i eftermiddags. Mötte upp lillsyster och Evelina och sen gick vi till frissan.
Jag, Robin och Evelina hade klipptid.
Fick världens finaste frisyr! Jag är sjukt nöjd. Jag är tråkig och ger er ingen bild på det dock. Det kanske kommer i framtiden ^^



Åkte till Tuna Park med syster sen. Skulle egentligen köpa linnen, men hittade inga fina direkt. Så de fick bli annat skit ^^


2 par nya leggings, en miniväska, glittrig eyeliner, en sminkväska, 2 halsband, några armband och...lite annat småskit =)
Lite bilder fick ni på det.



Jenny vill att jag ska komma till Harrys. Min kropp och hjärna skriker nej, men man vet aldrig. Jag kanske får nån konstig ork om en stund. Det märks :)





Av ♥ Estella B ♥ - 28 juli 2009 13:21

En full dag igår. Full med saker att göra. Och så blev jag full också.
Vi började med att gå ner på stan, Jag & Robin, vid lunch. Mötte upp min mamma och gick och lunchade. Mötte upp min minisyster för lite shopping.
Inte så mycket för min del. Nytt puder, lösnaglar och nya leggings.



Efter det åkte Robin och jag hem till min lägenhet. Fortsatte med städning och så.
Gick och käkade på Ericssons sen.



Ner på stan. Satte oss på Bishops Arms och tog en öl. En underbart god öl!
Fortsatte mot Time Out sen, och tog ännu en öl. Plus några fler.



Adam dök upp nån timma senare, och sen droppade Jenny in med sina vänner. Sina underbara vänner, Gud vad dom var trevliga, roliga & mysiga :)


Satt och snackade bort kvällen. Fick med oss Adam, Jasse och Carro hem på efterfest sen. Inte så mycket till efterfest, men en drink iaf.
Gick o sov efter det.



Nu är jag vaken och bakis. Hej och hå, så kan det gå!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards