Alla inlägg den 6 juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 6 juli 2009 19:57

Sådär ja! Nu har jag fått in bilderna....med lite hjälp av Robin. Jag är inte så jävla duktig som jag tror att jag är ^^


Klänningen jag köpte till Kayla iaf, visst är den världens sötaste?!
:)


Av ♥ Estella B ♥ - 6 juli 2009 13:11

Gick ner och mötte upp min lillasyster på stan igår. Vi skulle leta en present till Kayla, min systerdotter. Hon fyllde ju 1 år :)
Vi vandra runt i en timma typ. Jag hade svårt att bestämma mig för vad jag ville ge henne.



Hittade en klänning tillslut. En rosa med gröna blommor på magen. Hur söt som helst!
Ni ska få se en bild sen, jag ska bara komma på hur man installerar den där....så man får in bilder från mobilen till datorn. Det är inte det att jag är dum, den har installerats, det står det, men jag hittar inte vart den jäveln har lagt sig, för jag har fan inte fått nån genväg på skrivbordet
!



Anyway...Ni får se bilder på kortet jag gjorde åt henne iaf, det är väl lika roligt det? ;)








Fiiiint va? ;) Höhö

































Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards