Alla inlägg den 10 juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juli 2009 23:03

Så sjukt jävla bra film! Klockren! Alla måste ju verkligen se den, helt seriöst!
Jag satt och skratta så jag grät, nästan så jag ramlade ner på golvet.
Underbar är det enda rätta ordet!
Roligaste filmen jag sett på länge om jag ska vara helt ärlig ^^

5 av 5 stjärnor. Helt klart!



Evelina och E kommer till oss snart. Dom har också vart på bio, fast dom åkte till Strängnäs för att se "Johan Falk -Gruppen för särskilda insatser".


Lite vin på ballen blir det nu :)
Happy Friday FFS!


Av ♥ Estella B ♥ - 10 juli 2009 18:35

Lagade mat tillsammans med Robin när han kom hem från jobbet.
Fläskfilé, råstekt potatis och beasås. Underbart gott!



Bio är det som gäller ikväll. Vi tänkte se "The Proposal", den med Sandra Bullock, den verkar ju jävligt rolig. Får hoppas på att den är det också :)


Robin svängde förbi gröna skylten idag också. Han köpte några öl och 3 liter vin.
Får se om det blir att kalasa på det ikväll efter bion, eller om vi satsar på det en annan dag istället.
Solen tittade dock fram nu, så vin på ballen hade ju inte setat helt fel.



Av ♥ Estella B ♥ - 10 juli 2009 12:09

Jag slog till på en bakdag idag igen. Känns som att det där med Brownies börjar bli min grej liksom ^^
Idag slängde jag i lite chokladbitar i den också. Istället för nötter. Får väl se hur det blir.
När den är klar blir det fika på Picas balkong =)



Dammsuga var det jag skulle göra idag ja. Får jag skjuta upp det en dag till kanske?
Baka är ju mycket roligare än att städa. Faktiskt.



Nu mina små vänner ska jag klicka mig in på Bubbelroom. Eftersom jag skickade tillbaka 2 plagg från förra beställningen så måste jag ju beställa något nytt nu.
Så är det. Enligt mina regler!



Peace!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards