Alla inlägg den 15 juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 15 juli 2009 23:38

Det är vad jag pysslar med ikväll :)
Nu är mina fötter och ben som nya igen. Vilken underbar känsla det är :)
Synd att man inte orkar pyssla om på detta viset oftare.
Bättring kanske.


Av ♥ Estella B ♥ - 15 juli 2009 21:32

Asså....Är det bara jag eller tycker alla att hon i Apoliva reklamen är grymt ful?
Så ful så att det är skrämmande menar jag då.
Att hon ser riktigt läskig ut. Som hämtad ur en skräckfilm.


Och den där låten...Ska den göra så att man blir shoppingsugen och vill köpa Apoliva?
Jag känner att jag hellre vill gå och dö eller nåt. Om jag ska vara helt ärlig. Faktiskt.



Hur tänkte dom med det här egentligen?

Av ♥ Estella B ♥ - 15 juli 2009 21:06

Gick över till Jonna för att hjälpa henna att sätta upp hyllan hon handlade på IKEA igår. När vi ändå höll på att borra så satte vi upp hennes ljusstakar också. Och spotlight's. Jäklar vad snyggt det blev!
Vi är ju riktigt grymma på det där ^^



När jag skulle gå hem sen så öppnade himelen sig. Det bara öste ner regn. Helt sjukt!
Det rann om mig när jag kom hem, och då bor Jonna 2 minuter ifrån mig.
Det såg ut som jag precis klivit ur duschen. Utan att överdriva. Jag är fortfarande blöt i håret.
Ganska mysigt måste jag ju erkänna att det var ^^



Nu har jag fått för mig att baka igen. Så jag har en plåt med Brownies inne i ugnen.
Jag kan verkligen inte sluta baka dom nu när jag väl kommit på hur smidig kaka det är.
Jag kan till och med receptet utantill nu xD



Robin jobbar inatt igen, så jag får mysa med kakan och film ensam.
Kan vara skönt det med :)


Av ♥ Estella B ♥ - 15 juli 2009 06:35

Det var egentligen en viktig sak jag skulle komma fram till i andra inlägget.
Nämligen Jonna.
Hon kommer ringa mig tidigt imorrn. Eller om några timmar rättare sagt.
Jag är rädd att om jag har lyckats somna och hon väcker mig, så kommer jag inte somna om igen.



Problemet är ju att jag inte kan messa henne nu. Då väcker jag henne istället, och hon kommer döda mig. (Kanske kan vara skönt iof, då slipper jag ju tandvärk.)


Anyway. Jag ger henne detta inlägget istället, som ett litet meddelande, och hoppas på att hon råkar läsa mig blogg innan hon ringer mig.


Så Jonna.
RING MIG FÖRHELVETE INTE NÄR DU VAKNAR!
JAG RINGER DIG NÄR JAG SOVIT KLART OCH FUCKAT UPP DYGNET!


Peace.

Av ♥ Estella B ♥ - 15 juli 2009 06:26

Jag har inte sovit inatt. Jag har inte kunnat pga min fittigt idiotiska tand.
Jag vet, jag vet. Nu tänker ni typ "Herreguuud vad kvinnan alltid ska klaga på sina tänder!! Har hon inget rätt i käften alls eller?!?"
Och nej, det har jag ju tydligen inte.



Är en sak fixad så kommer nästa. Så är det aaaalltid! Har alltid vart och kommer alltid att vara så.
Det är en ny tand som vill ta livet av mig nu. En som jag råkade bita bort lagningen på för ett antal veckor sen. Och nej, jag tänker fan inte gå till tandläkaren så dom får chansen att skada mig ännu mer. Än vad dom redan gjort menar jag.



Jag ligger...eller jag sitter i köket och väntar på att Robin slutar sitt nattpass.
Han kommer runt 07, och det bästa är att han har knark med sig till mig.
Ja, alvedon, knark same same...
Jag kanske får sova då?



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards