Alla inlägg den 21 juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 21 juli 2009 20:32

Chatzone har öppnat! En ny rolig community att spendera dagarna på.
Behövs inte sägas så mycket, ni får uppleva det själva helt enkelt, och eftersom att jag är så snäll (och även moderator på sidan) så får ni en speciell länk av mig att regga er på.
Är ni med? Här kommer den:



Chatzone....Inte svårare än så ;)
Regga er där och ni får 5 dagars VIP, plus 5 mynt ni kan spendera på sidan :)



Av ♥ Estella B ♥ - 21 juli 2009 17:07

Gick ner på stan med Evelina och Robin idag. Skulle uträtta några ärenden på banken, höhö ^^
Och flytta våra klipptider också. Jag och Robin hade klipptid på måndag nästa vecka, men eftersom vi antagligen åker till Sthlm då så var vi ju tvugna att flytta fram tiderna.
Det fick bli på tisdagen istället.



Gick och käkade på pastahuset sen. Det är så sjukt god mat där och jag fattar inte varför vi inte äter där oftare! Måste ändra på den saken.


Ska strax över till Jonna. Hon ska bjuda mig och Robin på mat.
Jobbigt att det var en timma sen vi käkade bara, meeen eftersom jag lovat Jonna så får jag väl trycka i mig maten också ^^



Allsång ikväll! Denna gången ska jag inte missa det!


Av ♥ Estella B ♥ - 21 juli 2009 02:36

För den är ju sååå mycket bättre Reggae-style! :D
Dom spelade förövrigt sönder denna låten på jobbet i lördags, man kunna ju inte annat än att bli kär!


Av ♥ Estella B ♥ - 21 juli 2009 00:25

Evelina den fina kom ner till mig och tog en rök när jag kom hem från Kungsan ikväll.
Vi planerade att vi skulle dra till Grönan nästa måndag.



Planerade de redan förra veckan, fast att vi skulle ha åkt nu i lördags, men jag jobbade då så de körde ihop sig.



Vi tänkte iaf släpa med våra små pojkar dit ^^ Robin följer med frivilligt, så de är väl bara hennes pojke som ska övertalas nu. Men eftersom Robin ska med så lär de inte vara nå större problem. Får man hoppas. Annars får vi väl dra själva ^^



Har inte vart på Grönan sen jag gick i 9:an. Det är sjukt jävla länge sen.
Jag måste dit i år. Det måste bli nästa måndag. Det bara måste!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards