Alla inlägg den 29 juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 29 juli 2009 22:20

Guuud vad de är tråkigt att packa! Jag blir så jävla stressad och irreterad, och jag vet alltid att det är nåt viktigt jag glömt.
Nu har jag dock skrivit en lapp på viktiga saker att ta med. Får hoppas jag skrivit upp allt bara.



Jag ska köpa ett sånt där Comviq-surf-modem imorrn, så ni kommer ju inte slippa mitt bloggande fast jag är i Sthlm på Pride ^^ Möhöhö!
Jag köper det iof mest för Facebook. Jag är så beroende av det så jag tänker inte lämna det i 4 dagar.
Så det så!


Nu ska jag fortsätta packa, sen blir det sova. Jag ska ju upp sjuukt tidigt imorrn. Klockan 09 för att vara exakt.
Och ja, det är grymt tidigt!



Av ♥ Estella B ♥ - 29 juli 2009 17:35

Goddagens Bloggen, och ni människor som råkar följa den ;)


Ska strax fara hem till min lägenhet igen. Ska hänga upp lite tavlor och rensa skåp och byrå. Hänga upp lite gardiner och gör allmänt fint.
Varför jag ska göra det tänker jag inte berätta för er ^^
Höhö


Imorrn drar jag till Sthlm btw. Jonna lånar Manges lägenhet där, så jag lär stanna tills på Söndag.
Kommer bli hur kul som helst :D
Men mer om det imorrn.



Nu drar jag!
Peace.



Av ♥ Estella B ♥ - 29 juli 2009 01:25

Är inte min katt världens sötaste eller?!
Vaknade imorse och den första synen var kisse. Hon hade krypit under mitt täcke och lagt sig för att sova bredvid mig.
Kan man annat än älska, älska som fan!? <3



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards