Alla inlägg den 13 juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 13 juli 2009 20:21

Lekt med lilla Evelina idag. Hon kom ner i eftermiddags och var skapligt uttråkad.
Jag kunna inte göra så mycket åt saken eftersom jag inte direkt hade några kul förslag på saker att göra.



Vi gick iaf iväg till kiosken och köpte glass, sen gick vi upp och satte oss på kullen och snackade skit.


Jag har förövrigt kommit fram till att jag måste ta körkort! Fatta hur smidigt, enkelt och kul allt skulle vara dagar som dessa.
Att bara kunna åka iväg en sväng, typ till Slagsta och käka glass. Dit pallar man ju verkligen inte att gå liksom.



Anyway...
Vi roade oss med 118118 också ^^
Eve fick för sig att skicka skumma frågor. Dom säger ju att dom ska ha svar på allt, men icke.
Hon skickade ett mess med frågan "Hur gammal är Ellas katt?"
Och vi fick till svar (för er som inte ser vad de står på bilden):



"Hejsan! Vi gissar att Ellas lilla katt är 5 år gammal. Vi tror att det är en liten bondkatt som är grå och vit. Ha en trevlig kväll önskar Eniro 118118"


Det är fel. Min katt är helvit och är 4 år gammal.
Dom har alltså inte svar på allt. Dom bara gissar!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards