Alla inlägg den 19 juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 19 juli 2009 21:46

Det blidde party igår efter jobbet. "Efterfest" som vi så fint kallar det ^^
Robin, Adam och Jonna var nere på jobbet och gjorde mig lite sällis. Dom stannade också kvar på efterfesten såklart.



Massa drinkar hamnade i magen, och alla blev väl lagom runda under fötterna.
Vi avslutade det hela strax innan kl.04, då tog vi taxi hem.
Kudden direkt och vaknade av att Jonna messade imorse. Tack för den ;)



Soffpotatis-dag har det vart idag. Jag och Robin har legat i sängen och glott film. Han drog till jobbet för en timma sen, så jag tog fram chipsen och la mig i soffan.


"Horton hears a who" har jag legat o kollar på. Älskar den, den är så sjukt bra!
"The notebook" tänkte jag sätta på nu. Ännu bättre, och ååh vad jag kommer ligga och böla här om en och en halv timma ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 19 juli 2009 14:35

Jag hittade ett spel på Facebook som jag råkade bli skapligt beroende av.
"Farmville" heter det.
Jag drog med mig mamma också, så nu är hon lika fast som jag.



Våra msn-konversationer är numera ganska roliga.


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards