Alla inlägg den 14 juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 14 juli 2009 20:33

Bästis är tillbaka i stan! Jonna alltså ^^
Hon drog till Sthlm i fredags och kom tillbaka i eftermiddags.
Vi planerade att leka med varann idag :)



Vi åkte till Västerås i eftermiddags. Till IKEA.
Skulle egentligen inte handla, men fick med mig endel saker hem endå.
Lite småsaker. Ljus, ljuslyktor, och kryddhyllor :) Bra skit!



Hem efter det och fixade maten. Jonna kom och åt också.
Thai-kycklinggryta och ris. Underbart gott.



Lite öl/vin på ballen är vi på nu.
Ronja och Cassi kom precis ner så vi ska sätta oss i köket och spela Pictionary.
Underbara sommar!
Eller hur!? Finns inga lagar, man kan vina hur ofta man vill! xD


Av ♥ Estella B ♥ - 14 juli 2009 00:33

Fan vilket jävla kvällsnöje!
Tror inte jag garvat så mycket på länge! Sjukt jävla roligt spel!



Jag, Evelina, Ronja och Cassandra har alltså setat uppe hos Ronja i ett par timmar nu och spelat Pictionary!
Det är typ andra gången jag spelar det, det var över ett år sist.
Man borde väl egentligen vara konstnär för ett spel som det, men vafan, hur kul vore det egentligen :p



Det lär bli fler gånger planerade vi in, så det slutar väl med att vi sitter och spelar det varje kväll så länge alla kan :p
Beroendeframkallande spel? ^^



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards