Alla inlägg den 20 juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 20 juli 2009 23:18

Drog iväg till Kungsör med Jonna i eftermiddags. Hem till våran älskade Kristian.
Vi satt ute på hans gård med hans tusen djur och socialade lite. Sådär lagom mysigt på sommaren :)
Beställde hemkörning på pizza och satte oss och käkade.



Jonna och Jag har beslutat oss om att jag ska ta körkortet. Helst igår. Så idag fick hon för sig att jag skulle köra bil.
Aldrig setat bakom en ratt förr. Eller jo, en gång, men då körde jag bara på kopplingen.



Idag körde jag! Gasade, bromsade och växlade! Jag är ta mig fan kung på att köra bil.
Jag fick ett enda motorstopp. 2 egentligen...eller 3, men de ena räknas inte. Det var Jonnas fel, hon stressade mig ^^



På riktigt, jag är duktig. Sjukt duktig om jag får säga det själv. Till och med Jonna och Kristian var chockade.
Körde i kanske 15-20 minuter totalt. Kul som fan var det :D



Kristian fick också köra. Men det var inte samma sak. Han har ju kört med körskolan förr ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 20 juli 2009 02:33

Bara för att jag har tråkigt och för att min pojkvän är finast & bäst i världen <3


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards