Alla inlägg den 8 juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 8 juli 2009 15:31

Håret färgat! Äntligen.
Det hade blivit en bit utväxt, men jag tänkte vänta med färgningen tills jag har klippt mig. Men så kände jag att det blir för länge att vänta. Det är liksom nästan 3 veckor kvar.
Att gå med en svart utväxt är inte så hett.



Typ askblond fick det bli. Eftersom jag hade slingor i innan så blev dom kvar efter färgningen nu med. Dom blev ännu blondare än håret.
Bra det, då slipper jag slinga det själv ^^



Robin, Jag, Fia, Anna-Karin och Adam ska strax dra iväg till mitt jobba och käka pizza.
Det verkar ju inte bli någe regn idag, så uteserveringen blir perfekt!



Förbi stan och hämta min digitalkamera som vart på lagning också.
Äntligen är den klar!



Av ♥ Estella B ♥ - 8 juli 2009 08:04

Vaknade vid kl.4.30 imorse för att min jävla tand gjorde ont. Det är säkert för att jag åt smågodis igår. Så jävla typiskt.
Jag tror inte det är meningen att jag ska få vara helt "frisk" nån gång i livet.
Jag ska liksom lida så mycket som möjligt.



Gick iaf upp och tog alvedon. Det ville inte hjälpa.
Pica kom in nyss och tog en rök. Hon kom precis hem från jobbet.



Hon drogade ner mig med morfin och en halv alvedon. Får se om det hjälper.
Bara att hålla tumjävlarna!



Yrrol på Tv1000, jag lägger mig och kollar på det tills tabletterna börjar värka. Om dom nu gör det.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards