Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 3 oktober 2007 22:46

Jao...Tandläkaren idag då.
Jag är ju så äckligt seg på att vakna till liv på morgonen...
Jag trodde att bussen skulle gå 5 över, istället för 5 i. Men....My bad lixom.
Jag visste fan att bussjäveln skulle gå 5 i...men nej då, min hjärna vägrar ju fungera.
Det är ju så där lagom jobbigt när man ser bussen komma och åka förbi busshållsplatsen, och man är bara en bit därifrån.
Och..det är ju så sjukt pinsamt att försöka springa efter den. Haha.
Så fuck No att jag ens skulle pröva :p

Tänkte iaf att jag skulle försöka hinna till tandläkaren i tid, så jag började att gå.
Hade jag inte hunnit så hade de ju bara vart att åka tillbaka med bussen.
Men jag hann =D
En jävla morgonpromenad på 40 minuter är ju kanske inte varje dag man får xD
Lär ju iaf vart den sista för mig också.
Ok att jag brukar gå överallt, men fan inte från mig till Fröslunda :p
Där går ändå gränsen.

Blev liggandes hos tandläkaren i typ.. en och en halv timma, dom skulle ta bort en nerv eller nåt skit.
Det har ju aldrig hänt att de tagit sååå lång tid.
Och det säger jag bara.. ONT gjorde de, 5 bedövningssprutor räcker ju lixom inte.
Det var då bättre förr när man fick lustgas...nästan så att man längtade till tandläkaren då xD Haha.
Vill också lägga till de att....tandläkarräkningar är ju inte de billgaste och roligaste man kan lägga sina pengar på.
Herregud, skojar dom eller?
Inte så konstigt att folk vägrar gå till tandläkaren då.

Anywho..
Efter tandläkaren (nån annan som tycker att ordet "tandläkaren" använts lite väl mycket i detta inlägg?) så åkte jag tillbaka till jobbet.
Eller ah...tog en sväng förbi andra jobbet (restaurangen) innan, satte mig och snacka skit med chefen där först xD.
Känns som att jag tar mitt jobb i kiosken grymt seriöst asså :p
Sitter lixom och fikar nån helt annanstans när jag borde vara och jobba :p Haha, bra där Ella.
Men iaf...jag gick ju och jobba efter ett tag...efter "fikat" och efter mitt inköp av onödiga tidningar. (A)
Känns lite som jag tröttnat på böcker xD

Efter jobbet så gick jag iaf hem och käkade.
Sen ringde Jonna precis efter och frågade om jag ville komma till henne och käka med henne.
Haha...bra tajming där då :p
Jag tackade iaf nej till maten, men jag gick dit på en "fika"
Asså....när jag säger fika så är de ju mer...umgås allmänt, för...jag dricker lixom inte kaffe :p
Anyway... Det såg så jävla gott ut när Jonna satt o käka, så jag var ju tvungen att äta igen :p
Haha...det finns inget stopp i mig för mat heller...

Satt hos Jonna i ett par timmar så där.
Försökte också laga hennes dator lite, vilket blidde fiasko.
Jag är inte så jättenördig ändå, även fast hon ser mig som nörd...bara för jag kan mer än hon.
Men...Hon kan verkligen ingenting heller så :p

När jag kom hem igen så satte jag mig och glodde på tv.
Måste bara säga de att...
OH MY GOD!!! Heroes är ju så sjukt jävla bra!!
Bästa serien jag sett efter Prison Break.
Det är ju så hemskt spännande, så man kan ju bara inte vänta till nästa avsnitt.
Hard times asså

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards