Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 24 oktober 2007 20:56

Blev hemma igår (tisdag)
Kände mig inte så jättepigg... Inte bra.
Vet inte vad som var fel..kände mig yr som satan...
Livet är hårt xD

Jobb idag iaf.
Åke kom o hämta mig vid 12, så skulle vi först åka ut till Mälarbaden och dra upp en lastbil som råkat åka ner lite i geggan :p
Så tuffa grejer de finns egentligen.
Lite grymt att se en lastbil dra upp en annan :p
Eller så är jag extremt lättroad xD HAHA!

Efter vi dragit upp den så åkte vi till Torshälla, Jag skulle köpa en espresso maskin till jobbet.
Ella shoppar, chefen betalar :p
Good deal!
Har dock ännu inte fattat hur maskinjäveln funkar.
Det går verkligen inte. *gaah*

Skulle göra kaffe med den idag...vilket inte gick så där toppen bra..
Det såg fan ut som kiss xD
Haha..bra grejer de där.
Jenny kommer iaf och hjälper mig med den imorrn =) Bra bra!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards