Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 11 oktober 2007 22:56

[Ella] säger:

du..gå in o kolla din GB

[Ella] säger:

nån tjej som är besviken

Roofius^ - säger:

jasså

[Ella] säger:

yes

Roofius^ - säger:

hajar inget

[Ella] säger:

hahah

[Ella] säger:

har du kollat?

Roofius^ - säger:

jaa

Roofius^ - säger:

det e kåtisen

Roofius^ - säger:

tjejen77

[Ella] säger:

jasså?

[Ella] säger:

skaffa hon nytt konto?

Roofius^ - säger:

tydligen

[Ella] säger:

pucko eller vad

Roofius^ - säger:

nej

Roofius^ - säger:

tjejen77

[Ella] säger:
Haha

[Ella] säger:

jaa

[Ella] säger:

jag mena att hon är pucko

[Ella] säger:
:p

Roofius^ - säger:

nope

Roofius^ - säger:

tjejen77 inte puckoflickan, du blandar

[Ella] säger:

jaa...men asså hallå?!

[Ella] säger:

jag menar att hon är pucko som i idiot

Roofius^ - säger:

tjejen77 den kåtingen som stalka mig

Roofius^ - säger:

minns du henne

[Ella] säger:

ah

[Ella] säger:

men still...Pucko som i idiot

Roofius^ - säger:

ja tjejen77 hette hon... lite halvskabbig

[Ella] säger:

inte att hon är puckoflickan :p

Roofius^ - säger:

inte pucko tjejen77

Roofius^ - säger:

du blandar

[Ella] säger:

MEN LYSSNA DITT MONGO!!

Roofius^ - säger:

*asg* *asg* *asg*  e jag irriterande ?

[Ella] säger:
*asg*

[Ella] säger:

fan va störd

Roofius^ - säger:

jag vet

Roofius^ - säger:

lite trög

[Ella] säger:
HAHAHA

Roofius^ - säger:

men humor?

[Ella] säger:

fan va frustrerad jag blev

Roofius^ - säger:

[Ella] säger:

MEN LYSSNA DITT MONGO

Roofius^ - säger:

*asg* *asg*

[Ella] säger:

 *lol* hell yeah för humor

Roofius^ - säger:

slutar aldrig skratta nuuhh

[Ella] säger:
*asg*

Roofius^ - säger:

[Ella] säger:

MEN LYSSNA DITT MONGO *asg* *asg*

[Ella] säger:

Roofius^ - säger:

*asg* Haahah *asg*

[Ella] säger:

fyfaan

Av ♥ Estella B ♥ - 11 oktober 2007 22:00

Så...Finland imorrn då.
Åker från stan vid 16 tiden..
Jobb innan de... Kul värre.

Jag trodde typ att..konferansen vi skulle på var de viktigaste, men tydligen så var bara de en liten del av de vi ska göra där..Haha
Eller ah..den delen är ju viktig den med iof xD

Ska på nån stor jävla fest där, med typ.. 600 pers.
Asså...då blir man ju lite nervös :p
Men..de går väl bra de med.

Tillbaka på måndag igen..

Good day Mates!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards