Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 9 oktober 2007 00:50

Hade en sån där extrem tänkardag idag.
Då jag kom till jobbet... Satt och glodde rakt in i väggen i typ... en och en halv timma.
Satt först och tänkte på de här med alkohol...
Känns som de börjar bli lite mycket, speciellt när alla andra klagar på en..
Asså...jag börjar ju inte närma mig alkis ;)

Men de är väl en socialgrej?..Man dricker väl mest för att..man blir mer pratig? Man vågar lixom mera...Allt känns lättare?

Tar man de inte lite som att... Är de fest så är ju alkohol en självklarhet?
Man går väl inte på fest och är nykter?
För då kallas de väl inte för fest?
Är det fest så är ju bolaget först på "att göra listan"

Alkohol till allt..
Ett glas vin till maten?
Förfesten, efterfesten, på festen, för att slappna av innan man går och lägger sig, när man kommer hem från jobbet..
Midsommar, Julafton och Nyår, Födelsedagar och allt där emellan...

Konstigt att folk tillslut blir alkisar?
A-lagarna på bänkarna....Undra hur deras liv såg ut innan

Vita helger...Räkna med de!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards