Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 17 oktober 2007 22:46


Finaste musikvideon också. Enjoy.  <3

I'm sittin' here all by myself
just tryin' to think of something to do
Tryin' to think of something, anything
just to keep me from thinking of you
But you know it's not working out
'cause you're all that's on my mind
One thought of you is all it takes
to leave the rest of the world behind


Well I didn't mean for this to go as far as it did
And I didn't mean to get so close and share what we did
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back, but I know you did



I'm sittin' here tryin' to convince myself
that you're not the one for me
But the more I think, the less I believe it
and the more I want you here with me
You know the holidays are coming up
I don't want to spend them alone
Memories of Christmas time with you
will just kill me if I'm on my own


Well I didn't mean for this to go as far as it did
And I didn't mean to get so close and share what we did
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back


I know it's not the smartest thing to do
we just can't seem to get it right
But what I wouldn't give to have one more chance tonight
One more chance tonight


I'm sittin' here tryin' to entertain myself with this old guitar
But with all my inspiration gone it's not getting me very far
I look around my room and everything I see reminds me of you
Oh please, baby won't you take my hand
we've got nothing left to prove


Well I didn't mean for this to go as far as it did
And I didn't mean to get so close and share what we did
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back, but I know you did


And I didn't mean to meet you then
we were just kids
And I didn't mean to give you chills
the way that I kiss
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back, but I know you did
Don't say you didn't love me back 'cause you know you did
No, you didn't mean to love me back
But you did

Av ♥ Estella B ♥ - 17 oktober 2007 19:17

Idag har vi vart extremt duktiga, lillsyster och jag :p
Jag bestämde mig äntligen för att orka göra nåt åt skyltfönstret, eftersom Åke och jag inte hittar tid för att åka och handla :p
Så jag och syster satte oss och börja knyta snören på godisar, för att hänga upp där i fönstret.
Nån timma tog de ju måste jag erkänna :p
Inte de roligaste som finns att göra... Men, man kan ju inte bara sitta och tråka hela tiden xD

Stod en gubbe utanför jobbet, eller ah...nästan utanför, han stod vid pizzerian.
Så såg han att jag höll på att sätta upp stjärnor på dörren, så han kom och frågade om det var jag som ägde kiosken, sen fråga han om jag ville ha en tomte att ställa upp i skyltfönstret.
Tror ni jag sken upp då eller? HAHA! Jag är ju för jävla barnslig, och tomte fick jag =D *överlycklig*

Mamma kom förbi med Pepsi (hund) en sväng å. Fan som jag älskar den där hunden asså. Bästa som finns!
Hon är nog den enda som blir så glad av att se mig ;p Höhö.

Åke kom in senare också, så han och jag åkte iväg och handla massa drickor som vi kan sälja, och så handlade vi kaffemuggar med såna där lock till. Takeaway-muggar...Oh, bästa uppfinningen.
Känns så vuxet att dricka ur dom :p Haha.
Inte för att jag dricker kaffe ur dom, de blir ju varm oboy för min del xD
Men vaddå...så länge folk tror att de är kaffe så behöver ju inte jag säga emot.. Vuxenpoäng? *lol*

Efter vi vart och lämnat sakerna i kiosken så körde Åke hem mig och syster.
Så blev de "Dawson's creek" när jag kom hem.
Jag vet...Nördigt värre...Men jag kan fan inte hjälpa att jag råka se det ända från början, och sen fastna.
Kör fortfarande på att de borde finnas varningssignaler till sånt :p



(Rättar stavfelen om ett tag, om de nu blev några.
Måste in på Sexzone och Heja på nya folket ;)   Bråttom värre, nu är Roof på G. Höhö)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards