Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 31 oktober 2007 22:27

Försov mig fan imorse.
Hur kan man försova sig när man börjar kl.12 Är de möjligt?
Förutom jag....som lyckas med allt.
Jag sov ju inte alls länge, nejnej... Bara 10 timmar sådär.  UH!

Chefen ringde kl.12, och sa att han ville ha en låda med "choklad kyssar" ihop packade.
Så jag ba "ah, ok..en av varje eller?"        Liksom... låtsades att jag var där..
Jag blir ju asskum när jag är nyvaken. Hahah :p
Han sa iaf att han skulle vara där om 10 minuter, så jag tänkte att..
"SHIT!  detta blir illa"
Reste mig fort som satan och drog på mig kläder.
Och var på jobbet på 9 min. Helt jävla otroligt faktist!
Man kan när man vill.

Tyvärr hjälpte inte de, för han hade redan kommit.
Så hans respons va typ "Jaa, de är ju klart att du försover dig när du börjar så himla tidigt om mornarna"
Lilla ironisk då.

Dagen vart som alla andra i stort sätt.. Känns ovärt att skriva om.
Händer ju liksom inget :/

Lillsyster ska iaf ha fest här i helgen..på tala om typ..inget som hade med saken att göra.
Utklädd måste jag iaf tydligen vara.
Får väl se hur de ska gå till. Känns ju lite...omoget kanske. Höhö.. Som att jag ens är mogen av mig..Borde sluta spela liksom.

Tuna park för shopping imorrn iaf.
Nåt som händer i mitt lilla liv...Som inte gäller Sexzone xD
Ja, jag är fast!

Over and out.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards