Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 5 oktober 2007 17:31

En vecka sen jag var i Stockholm och träffade dig då...
Herregud...känns som igår :|
Hemskt hur tiden går, och inte lär du komma till mig nu i helgen heller.
Aja...orka anstränga sig lixom...det får bli som de blir.
Har inga förväntningar alls. Kul grej bara...kanske.

Fredag idag =)
Jag är alltid så glad på fredagar =D Kanske beror på att man slipper jobb.... eller inte. Jobbar nog en sväng imorrn med.
Men...de gör inget, sånt man får leva med =)
Jobbar iaf inte på krogen denna helg. Skönt.
Även fast jag ska ner dit ikväll ändå :p
Snacka om att älska sitt jobb...för extremt mycket..haha.

Så...mina planer för denna fredag då?
Jonna kommer om ett tag och hämtar upp mig.
Hon ska köra mig till bolaget en sväng. Jag är så grymt sugen på vin!
Och jo, jag är lat som inte orkar gå... men.. ingen nyhet kanske xD

Efter vi vart på bolaget så blir de väl till att förfesta =)
Ska ju ner till jobbet som sagt. Och varför jag vill gå dit är för att vi börjat med Karaoke igen, på fredagar.
Och jag är så svag för karaoke asså!
Inte alls för att jag nånsin skulle gå upp o sjunga...vilket jag ändå gjort ett par gånger :p Hahah...alltid jag O Jenny förr på efterfesterna :p
Men iaf...det är ju så kul och kolla på dom som gör bort sig, som verkligen tror att dom kan sjunga xD Speciellt alkisfinnarna.. Hahaha.. för kul asså!
(Jag vet...jag är elak :p)
Och...så är ju våran karaokevärd rätt otroligt bra på att sjunga =)
Min lilla bög Pierre =)  <3

Efterfest?
Mja...Emil ringer ju som vanligt varje helg...så, man ska ju egentligen inte planera in nåt med han, men de är lika bra att hålla en liten lucka öppen, ifall han skulle få för sig att faktist dyka upp när han väl har sagt de ;)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards