Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 4 oktober 2007 23:13

Syster tog praktik hos mig i kiosken, så hon kom dit idag.
Fanns ju inget att göra...typ som vanligt alltså ;)
Jag satt och typ...försöökte lösa ett korsord, vilket kanske inte direkt är min grej :p
Jag och ord rimmar ju kanske inte direkt.. Haha.
Det är ju iaf bra att man kan trycka ner sig själv en lagom aning xD

Syster gick iaf iväg..eller ah...över vägen, till nästa kiosk och köpte en kortlek :p
Så vi satt och spelade vänd tia i ett par timmar så där.
Kul värre då :p

Chefen kom in i nån timma också.
Hans "vänner" skulle komma dit och hämta saker, vilket jag iaf inte tänker ta upp här..
Kan ju iof låta som att de vore knark när jag säger de så där xD
Det var de iaf inte...just so you know.

Chefen och jag satt också o prata om hur man kunna möblera om där inne i kiosken.
Jag tycker inte om möbleringen, därför vill jag ändra den.
Han lär ju inte bry sig direkt, eftersom de bara är jag som är där.
Så jag har väl typ fria händer =)
Very good!

Ska åka och shoppa i helgen också tänkte vi.
Saker dit till jobbet då asså...Trevligt värre.
Får väl se hur de hela kommer bli sen i slutändan.
Det blir nog bra detta =)

Av ♥ Estella B ♥ - 4 oktober 2007 23:02

Is it a kind of a dream?
Floating out on the tide
Following the river of death downstream
Oh is it a dream?
There's a fog along the horizon
A strange glow in the sky
And nobody seems to know where it goes
And what does it mean?
Oh is it a dream?

Bright eyes, burning like fire
Bright eyes, how can you close and fail?
How can the light that burned so brightly,
Suddenly burn so pale?
Bright eyes

Is it a kind of a shadow?
Reaching into the night
Wandering over the hills unseen
Oh is it a dream?
There's a high wind in the trees
A cold sound in the air
And nobody ever knows where you go
And where do you start?
Oh into the dark

Bright eyes, burning like fire
Bright eyes, how can you close and fail?
How can the light that burned so brightly,
Suddenly burn so pale?
Bright eyes

Bright eyes, burning like fire
Bright eyes, how can you close and fail?
How can the light that burned so brightly,
Suddenly burn so pale?
Bright eyes

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards