Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 8 oktober 2007 22:06

Måste bara älska denna <3
Så sjukt skön!!
Tack Jenny

Av ♥ Estella B ♥ - 8 oktober 2007 22:03

Söndag igår.. gjorde inte mycket alls.
Jonna och jag åkte och handla en sväng bara... sen låg jag bara i soffan o glodde film...
Sån där jobbig bakisdag var det..

Jobb idag, råka fan försova mig också..
Vakna en halvtimma innan jag skulle vara på jobbet.
Tror ni jag skyndade mig eller? Nej fan... jag är ju så zombie på mornarna...så de funkar inte.
Kom inte så jättemycket sent iaf (A)
Bra att jag är så jävla seriös då :p

Lisa kom förbi jobbet strax innan 14.
Trodde inte hon skulle hinna, men de gjorde hon =)
Så nu ser man väl inte henne igen på ett par månader :p
Om nu inte hon o Johan kommer upp om 2 veckor som hon sa..

Gick o luncha ihop, Lisa o jag....Eller ah... vi hämtade varsin pizza och tryckte i oss :p Haha..
Har nog aldrig blivit så mätt som då.. Usch så illa man mår då. Inte bra...

Åke frågade också om jag ville med till Finland en sväng idag. Han skulle hämta sin bil innan vi åker till Finland i helgen..
Men fan... så spontan är jag ju inte av mig ;p
Höhö..
Ingen resa för mig idag inte.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards