Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 15 oktober 2007 22:55

Gick väl upp runt 8.30 på söndagmorgonen.
Gick ner och käka frukostbuffe... Fan så lyx man kan leva ibland :p Haha
Efter de så gick jag upp och fixa iordning mig.

Åkte runt i Finland ett bra tag denna dagen å.
Vi skulle ut till Borgå och hälsa på Åkes mor.
Det tog ju ett jävla bra tag att åka dit å.
Vi hamna iaf rätt tillslut.
Åke hälsa på sin mor, och kusinen hans hittade han på vägen också :p

Efter Borgå så åkte vi till Hamnen.
Skulle ju egntligen åka från Åbo igen, men Åke ringde och beställde om kryssningen, så att vi kunna åka från Hälsingfors istället, eftersom vi hade närmare dit.
Åke plocka upp en platta öl på vägen å...det tackar vi för (Y)
Så jag satt och pimpla öl på vägen till hamn.

När vi kom fram så blev de krångel med våran bokning, så vi fick en commodore hytt istället.
Asså....bättre blir de ju knappast. Jävlar så fin den hytten var!
Där ska jag fan flytta in en vacker dag :p
Värsta dubbelsängen, och minikyl ju :D
Lyx värre.

Vi satte oss och skåla med champagne först av allt =D
Vi är ju så bra!
Jag fixa iordning mig förstås (A)
Efter de så gick vi och fika, och sen Taxfree, sen blev det mat.
Och efter de så slog Lilla Jag till på party :p
Jag var fan den enda som vart full.. Tesso blir aldrig full på båtar, och Åke skulle ju köra dan efter.
Men jag hade kul iaf =)

Vi satt och kolla på olika uppträdanden på olika ställen...
En med massa dansare..Duktiga jävlar var dom å.
Och sen karaoke såklart!
Älska karaoke :p

Ingen aning om när vi gick och sov...Jag och Tesso lånade iaf filmer tidigare, som vi tänkte kolla på... men..jag somnade ju typ direkt :p
Fan va Åke mobbade på mig dan efter för de då :p
Haha
Man får ju skylla sig själv xD

Tror vi gick upp vid 07 eller nåt på Måndag morgon.
Skulle ner på frukostbuffen...
Jag mådde inte så bra då :p Och grinig som fan var jag (fast jag försökte att inte visa de (A)).. vet inte varför jag var de.. mitt humör är för jävla upp och ner nu asså...
Nästan läskigt.

Anywho...
Vi käkade frulle, och sen gick vi väl runt lite...
Båten skulle vara i hamn vid 10 nåt tror jag.. men den blev lite sen.
Spelar roll...
Satt i hytten ett tag innan, och jag tog den sista ölen ur kylen.. kände att jag var tvungen..för att må liite bättre.
Men som alla vet..Jag kan inte ta EN öl....det blir bara fler..
Ja, de blidde öl hela hemvägen :p

Kom hem vid lunch i måndags.
Åkte ner till Nyfors en sväng först, lämnade av Tesso där, och Åke och jag gick ner till Jobbet (restaurangen)
Åke och min chef där stod och snacka ett tag, och jag gick tillbaka och väntade i bilen och pimpla öl.

Hem blev de sen...Segt som fan.
Jonna kom förbi först en snabbis så jag fick prata ur mig :p
Sen åkte hon iväg en sväng, och kom tillbaka igen på kvällen.
Trevligt.

Efter de blev de säng.

TACK ÅKE OCH TESSO FÖR EN UNDERBART OTROLIG OCH KUL RESA =D

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards