Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 7 oktober 2007 21:58

Lördag morgon vaknade jag...ehm...typ...näe..jag vet fan inte.
Tror de lär vart strax innan 11.
Jag var hungrig som en gris, så jag ställde mig o laga mat..
Helt fruktansvärt de blev då! Jag tror mina smaklökar gav upp där för en stund... Det smakade inte ett skit om maten..
Skumt...jag kryddade ju som fan...

Aja, iaf så skulle jag gå o jobba... det tog typ.. 3 timmar för mig att komma ut ur min lägenhet... men jag hamnade fan inte på jobbet ändå :p Hahah
Jag hade värsta beslutsångest..visste inte om jag ville jobba eller inte...
Det blev iaf inte :p

Jag kom till andra jobbet, tänkte bara gå ner en snabbis.. men de tog flera timmar innan jag kom ut igen :p
Klockan var väl runt 14... och jag satte mig o tog en öl..
Ville bara ha EN!!
Men eller hur....
En öl blev de...sen en cider....
Så ringde mamma och ville gå ut och äta med mig, så jag sa att hon skulle komma ner dit (till mitt jobb)
Så de gjorde hon...
Och vi satte oss fan o börja dricka. Vilket helvete... jag som skulle vara nykter :p
Iaf... vi stannade på jobbet och käka, tog ett par cider till, och sen gick vi hem till mig.

Satte oss hemma hos mig och fortsatte med vin.
Fint värre... Mamma, dotter och vin =)
Kul hade vi iaf... tills vinet tog slut...
Då gick vi och köpte en flaska sprit, och så ringde vi min syster och sa att vi skulle komma till henne :p

Hahaha....mamma och dotter ute o röjer... inte ofta de händer.
Vi hämtade iaf spriten, och sen åkte vi hem till syster....
Undra om vi tog bussen....Tror de...

Satt hos syster, Jag, hon, mamma, systers kille, och en annan kille...
Partyt fortsatte alltså där :p Även om de mesta av spriten gick åt till mig o mor xD
Killarna ville iaf ha en platta öl...
Så snälla Jag fixar..

Mamma gick hem...ingen aning om vad kllockan var då..
Jag, syster, killen hennes och den andra killen gick iaf till Nyfors.
Hämtade plattan åt killarna, och sen gick jag o syster ner till mitt jobb på reggaeparty.

Jag var ju kanske inte så snäll då...Jag tvingade liksom med syster ut, och sen stod jag typ i baren och snacka med Jenny hela kvällen :p
Men vafan...Syster hade andra att parta med (A)

Jag, Jenny och chefen blev iaf kvar på efterfest.
Syster tog taxi hem...

Stannade inte så länge då heller...
Blev väl nån timma bara..
Jag och Jenny tog sällis hem, och.. ah.. jag satte mig väl framför datorn direkt när jag kom hem...
För ovanlighetens skull ;)

Måste också säga förlåt till M <3
Så...sorry

Av ♥ Estella B ♥ - 7 oktober 2007 21:55

So...
Fredagen började väl med jobb som vanligt... orka gå in på de.

Jonna ringde när jag kom hem och frågade vad jag skulle hitta på på kvällen....
Så kom vi iaf fram till att vi skulle till bolaget..
Så hon kom o hämtade mig strax efter kl.19, och så åkte vi dit och handlade.

Åkte sen hem till mig på en fika..Eller ah.. Jonna drack kaffe och jag drack vin =) Gud ja...älska vin!
Vi satt också och kolla lite på Idol...
Det är faktist inte så jävla kul egentligen....
Mja...jag kom fram till de redan :p
Men..ingen har sagt att jag skulle va snabb heller... Mahaha

Jonna drog väl runt 21 nån gång, och jag blev kvar hemma.
Fixade iordning mig, och sen gick jag ner på karaokekvällen.

Jag planerade asså att komma ner dit till typ.. 23 nångång.. men så blev de inte riktigt...
Jag fastnade lite på msn.. inte alls nördig (A)

Anywho...
Jag kom ner nångång vid 00.30
Så typiskt mig att sega så där :p
Pierre hade iaf lagt ner karaoken då, så jag blidde ju en aning besviken måste jag säga,
Men...han drog en låt för mig iaf.. "En Dag"
Gud vad jag älskar den låten då han sjunger den.
Bögar är ju bara för bra ;p Mahaha...

Iaf..efterfest blev de ju också...
Fast de blev bara jag, chefen och en till brud.
Vi stannade inte så länge heller, för jag ville verkligen hem och sova...
Så jag kom väl hem runt 04 eller nåt...
Och Ja, det är en tidig kväll...iaf för mig.

Så var det med den fredagen.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards