Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 25 oktober 2007 21:07

Så ja!
En dag på jobbet idag med..den du ;)

Gick bort mot jobbet till kl.12 idag.
I tid för ovanlighetens skull :p Höhö!
Anna-Karin kom och lämnade min älskade vovve, sen gick hon till skolan en sväng.
Jag och pepsi (vovven;) lekte lite utanför kiosken.
Hon är mys =)

Anna-Karin och Romina kom iaf in lite senare..typ vid 13.30 eller nåt kanske.. Ingen jävla koll här inte xD
Vi satte oss och spela kort..För att fördriva tid :p
Fan så kul man kan ha egentligen. Haha.

Romina och tomten är ju kanske lite oförglömligt.
Sjuk brud måste jag då säga!

Mamma kom in vid kl.15
Så satt vi kvar i kiosken till typ 15.30, sen gick jag och mamma ner på stan.
Skulle till bolaget och köpa tillbaka ölen jag drack igår :p
Det är bra att jobba  på en krog vill jag ändå nämna, finns ju alltid en lösning om bolaget har råkat stänga xD
Alltid baktanke.

Efter vi vart på bolaget så gick jag o handla, och sen gick jag till jobbet och skulle lämna ölen.
Fastna där uppe med Mange och hans vän ett tag också..tills jag kom på klockan, och var tvungen att vara hemma inom en kvart.
Då blev de fart på mig igen :p
Lovade förövrigt Mange och den andra killen att komma ner ikväll och ta några öl.
Mahaha..Känn er blåsta xD
Näe men..Nej, det orkar jag inte.


Och just de..Förlåt Kimi, jag råka svika *hundögon*

Av ♥ Estella B ♥ - 25 oktober 2007 20:58

Jenny frågade mig om jag ville följa med henne ner till jobbet igår kväll, och dricka lite vin =)
Så jag tänkte att..Ja, det vore ju mys xD
Så hon kom o hämtade mig vid 20.30 tror jag..så åkte vi ner till jobbet.

Det var fan lite folk där.. Lite pinsamt egentligen att precis alla gamlingar hälsar på en xD Haha.. men men..har man jobbat där i 4 år så.. då är de kanske inte så konstigt att alla känner en.
Fan vad jag har förändrats på dom här åren..på tala om ingenting xD

Jenny och jag satt o prata allmänt om "gamla" minnen.
Om i Påskas, då vi hade restaurangen själva.
Fan så underbara tider det var. Sakna <3
Vi var fan konstant packade den påskhelgen..Haha..
Go us!
Vill tillbaka till då...
Tror dock aldrig att chefen kommer lämna över krogen i våra händer igen :p
Vi var ju kanske inte bäst på att hålla ordning..
Alla pengar ut, knappt något in..Haha..så ekonomiska :p

Anywho..
Vi hade..eller jag hade iaf jätteskoj igår =)
Tack Jenny!
Det var länge sen du o jag festade.

Kom hem tidigt igår iaf.
Tror klockan var runt 23.
Så vart de iaf bestämt att Robin skulle komma hit.. Jag va lite kramig igår (A)
Jag gick iaf och mötte honom..
Han hade fan typ kommit fram, då jag träffa på han..
Haha..Jag är så jävla seg.
Vi gick iaf hem till mig och "kollade" på film..Jag såg iaf inte mycket av den filmen :p
Porrfilm blev de sen också..Haha..trevligt värre ;)
Sen sängen =)
Resten behöver jag kanske inte gå in på xD
Bra där Ella.

Schh

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards