Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 16 oktober 2007 22:56

Jobb idag...Som vanligt.
Läste ut min bok typ en timma innan jag slutade, så jag satte mig och spela sudoku, ett litet spel i nyckelring som jag fick i taxfree'n.
Asså... nu blev jag ju helt fast...vaddå beroendeframkallande..
Dom måste ju varna mig för sånt innan!! Damn!

Gick och handla sen, och sen gick jag hem.
Satte mig och plugga på lite om Ecoway's produkter.
Det kommer ta tid innan jag lär mig allt...
Men men...de går väl med tiden de med :)

Jonna kom sen vid kl.17
Hon somnade på min soffa, och jag ställde mig och lagade mat till oss, och koka kaffe till henne..
Hahaha...värsta jävla husmor då.
Hon fick till och med maten serverad framför sig... kaffet med för den delen.
Jag är så snäll ibland :p

Umgicks med henne ett tag iaf, och sen gick hon hem.
Tack för sällskapet :p Haha

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards