Alla inlägg den 1 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 1 juni 2008 22:21

Min lilla dator fungerar! Now I'm happy as hell.
Det tog ett tag, men det gick tillslut.
Nu har Robin till och med kopierat över alla mina bilder till hans dator, och bränt ut dom på en skiva till mig :D
Perfekt ju.

Nu kan datorn dö hur mycket den vill, fast peppar peppar (eller nåt) det vill man ju ändå inte att den ska göra.
Jag har ju all min musik på den här rishögen.
Mitt liv i en låda.

Av ♥ Estella B ♥ - 1 juni 2008 20:13

Jonna körde hem mig i eftermiddags. Jag skulle packa ihop min dator och sen ta hem den till Robin.
Jag saknar ju min dator så mycket nu när jag typ aldrig är hemma, plus att Robin skulle laga den lite också. Den är ju inte så snabb av sig ^^

Det första som hände var att den gick lite pajko.
Det är nåt fel på den, och Robin kommer inte på vad..
Skärmen vi hade till slutade funka, så Robin gick upp till Emil och lånade hans skärm. Det hjälpte inte så mycket det heller.

Så Robin trodde att det var grafik kortet, så han bytte det.
Men icke.
Vad lider min dator av?
Nån som är extremt datanörd och hajar problemet? Let me know.

Robin har också prövat att ta ur batteriet, vilket inte heller hjälpte.
Så hans sista lösning var att plocka ur min hård-disk och sätta den i hans gamla dator, så får jag ta den istället. Han sa att den var bättre också. Good for me.

Får jag inte ha min dator (eller iaf min hård-disk), så har mitt liv föralltid gått under.
I won't survive this shit then.

Nå så typiskt att min dator alltid ska råka ut för skitsaker and then die on me.
Om man ändå kunna ge den Mun-mot-mun metoden, så han fick tillbaka sitt lilla liv.

Av ♥ Estella B ♥ - 1 juni 2008 19:56

Så...Emmas 20-års fest igår i Västerås.

Jonna och jag hittade till Skrapan efter att vi letat ett tag. Det var ju ganska tur för oss ^^
Det var vid Skrapan alla skulle mötas, och sen skulle Emma "leda" oss alla till Festen, och det vart ju drygt 30 pers.

Hon hade hyrt Västerås Fria Gymnasium, så där blev det lite röj ^^
Alla började med välkomstdrink, och efter det blev det buffé.
Alla blev uppdelade i grupper, och jag hamnade i grupp 6, med precis ingen jag kände.
Iof så kände jag ju bara Jonna och Emma, så det var ju kanske inte så konstigt ^^
Trevligt var det iaf =)

Efter middagen så blev det tipspromenad.
11 frågor om Emma, och jag som inte känner henne så bra, kunde ju typ bara 1 fråga xD Bra jobbat!

Och efter tipspromenaden så var det supa som gällde.
Jag kände inte för att bli full, så jag drack inte så mycket.

Lekar fanns ju med på kartan också. Självklart.
Det är ju lagom pinsamt när man inte känner en käft.
"Jag har aldrig" leken vart det först, det var ju ganska kul ^^
Efter det så körde vi namnleken, då alla sitter i ring, och så ska man säga namnen på dom som sitter innan en i ringen, och sen sitt eget namn, you know the deal.

Jag satt ju självklart näst sist, så jag skulle liksom komma ihåg över 30 namn.
Damn right! Hur svårt tror ni inte det var då.
Men bäst som man är så satte jag ju alla namn utom ett. Klockrent Ella! Haha

Efter dom 2 lekarna så fick jag och Jonna nog. Vi hade skämts tillräckligt kanske xD Höhö
Vi åkte iaf hem strax efter kl.00

Trevlig Fest var det iaf :) Det tackar vi för *bugar och bockar*

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards