Alla inlägg den 10 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juni 2008 21:09

Gå in på dina bilder och ta fram första mappen, vad visar första bilden?
Det var den första bilden (över) En extremt fint skriven drink-skylt by Me ^^ Hahah

Gå in på msn, vem är den längst ner på din online kontaktlista?
William :)


Gå in på din musik,'windowsmediaplayer' vad är det senaste du spelat?
Nomy - Cocain

Gå in på google sök på den bokstav ditt namn börjar på, vad var de?
E! Online

Vad är den 17;de bokstaven på tangentbordet från vänster?
"H" va?

Gå in på dina favoriter, vad är din tredje?
Opel Calibra Blå (Inte jag som sparat den som favorit, just so you know)

Gå in på paint, vad är det senaste du gjort där?
Klippt ut en gruppbild ^^

Vad är det närmaste höger om din dator?
Uhm...Musen typ

Och vad är närmaste vänster?
Soffan (Jag har min dator på Robins tv-bord för tillfället ^^)

Vad sitter du på när du skriver detta?
Soffan. Det är bra skit kan jag lova ;)

Vem skrev du senast "hej" till på msn?
Skriver typ aldrig Hej :s Men typ...Anders

Vad har du för bakgrundsbild på din dator?
En rosa häst :D (Yes, I'm a strange kind of grown-up)

Vad heter du på msn just NU?
[Ella] Damn right I'm good in bed.....I can sleep for hours.

Vem och vad tycker du om den 24;de personen inne på msn?
Roofius -Han är den bästa gubben jag vet ^^ Haha

Vem tycker du mest om som är inne på msn just NU?
Det måste ju vara Oofii :)

Hur många ikoner har du på ditt skrivbord?
17, Liiite städad av mig är jag iaf ^^

Vilken dag är det när du skriver detta?
Tisdag

Hur mycket är klockan när du skriver detta?
20:37

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juni 2008 20:31

Dr Cox:
"I love this moment so much, I wanna have sex with it!"

Senare i avsnittet:
"And by the by, this moment is so great that I cheated on the other moment from before, married this one and raised a family of little tiny moments"

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juni 2008 18:30

...och ur kaoset talade en röst till mig och sa:
"Le och var glad, ty det kunde vara värre".
Och jag log och var glad och det blev värre.

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juni 2008 18:23

Lite fick jag roa mig idag iaf :) Good for me.
Jag och Ronja gick och mötte Jonna strax innan 18, och så gick vi bort till Mardins Shop(or something) också kallat "äkta turk-affär" (inget ont mot turkar nu alltså, men...you know what I mean?)
Där hittade vi iaf inget roligt alls.
Wierd, jag tycker såna affärer brukar vara rätt underhållande, och man brukar hitta åtminstone nån enstaka kul grej. Men icke.

Vi bestämde oss iaf för att åka till ÖB istället. Jonna behövde pärmar, och jag hänka bara på som ett litet efterblivet klistermärke.
Jag hittade iaf lite roligare saker där, så jag fick shoppa lite =)
Det är bra för min själ med shopping, Robin säger att jag skiner upp som ett litet barn när jag fått handla fina saker (särskilt när de handlar om rosa saker?) Höhö

Shopping är faktiskt bra när annat är dåligt.
(Inte för att saker är dåliga just nu, men man kan väl få göra sig själv lite lyckligare ibland? ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juni 2008 14:40

Pojken är och jobbar idag, så jag är ensam och övergiven igen ^^
Denna gången är iof både hans mamma och syster hemma, så jag kan ju gå in till dom om jag får allt för tråkigt :p

Jag skickade över massa spel från Robins dator till min dator imorse, så jag har ju en del att göra xD Höhö
Näe, inte tänker jag sitta och vara spelnörd hela dagen heller. Det är ju lite lame kanske ^^

Det jag borde göra är att hoppa in i duschen, och sen ta mig hem till min egna lilla lya.
Mina blommor behöver vatten kom jag fram till igår kväll, det är ju ändå typ 2 veckor sen jag var hemma ^^
Om jag kommer hem och hittar alla döda, så kommer jag ju börja gråta.
Det är faktiskt kämpigt att föda blommor ^^
Orka köpa nya liksom

Dusch nu kanske.
Peace yo

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards