Alla inlägg den 6 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 6 juni 2008 16:47

I am sooo booored!!
Vad ska man hitta på? Det är sjukt varm ute, och jag vill lägga mig och sola, problemet är ju bara att jag inte vill ligga där halvnaken ensam och pressa. (det skulle ju va lagom pinsamt liksom)
och väntar jag till syskonen Becker kommer hem så kommer ju solen hinna försvinna från framsidan.
Ja, jag har lika stora problem som vanligt.

So, what will be my next move?
Ringa och ordna upp alkoholen till ikväll kanske?
Bara för det så kommer de inte finnas nån som vill vara snäll mot mig idag, och det kommer sluta med att jag får sitta hemma och tråka. På självaste nationaldagen och allt. pff, typiskt!

Lisa ville att jag skulle komma ner till Oskarshamn. Det kanske inte är sånt man bara kan göra, det krävs minst 3 dagars planering inför det, så de lär få bli i slutet på denna månaden.
Då har man väl nåt att se fram emot iaf :)

Av ♥ Estella B ♥ - 6 juni 2008 15:08

Blev inget jobb för min del idag.
Fd. chefen hade inte så mycket tid över, så vi sköt upp det. I don't mind ^^
Fick bara lite panik av det hela, eftersom dagens schema blivit blankt.
Jag måste verkligen ha upplagda planer över mina helger, och veta precis vad jag ska göra, annars blir jag fan psyk.

Precis som jag sitter och är nu.
Robin är nere på stan o kollar på studenterna, tror de var nån släkt eller nåt till dom som går ut idag.
Jag orkade inte följa med, så nu sitter jag här ensam och övergiven ^^

Nationaldagen idag då.
Har ni planer?

Jag har ingen jävla aning om vad jag/vi ska hitta på idag.
Vi har ju "glömt" gå på bolaget tidigare, och idag är de ju stängt, så ska de bli fest så måste man lösa de på annat håll.

Kanske går över till Jonna senare ikväll, dom skulle sitta där och ta ett par cider, så då kan man ju gå dit och vara lite social.
Robin och jag funderade också att gå ner på DT senare, får väl se hur det blir med de.
Nere på stan kommer man ju säkerligen inte in någonstans idag, med tanke på att det lär vara studenter överallt, och fullt pga det.  Men inte bli bitter för det, Grattis till dom för faan ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards