Alla inlägg den 16 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 16 juni 2008 13:25

Just det ja.
Jag glömde skriva om filmen som jag och Robin såg i förrgår.
Alltså "Horton hears a who!"

Oh my God så bra den var!
Kan nog vara den bästa (inom kategorin "animerat") nya filmen jag sett på länge. Utan att överdriva.
Den var så sjukt bra, och rolig.

Kan inte förstå hur dom kan komma på så sjuka saker att göra filmer om.
Men så blir det ju så klockrent också.

Den är nog ett måste för alla.
All I have to say.
Se den.

Av ♥ Estella B ♥ - 16 juni 2008 12:43

Vaknade av att Kristian ringde imorse (eller vid lunch) och berättade att det började ösregna i Kungsör när han var ute och gick med vovven, och att han då var tvungen att ta lite skydd vid tågstationen, och att han då hittade massa kattungar liggandes på tågrälsen.

Kristian fick iaf kattungarna att springa bort där ifrån, och hjälpte dom in i en buske.
Dom slapp iaf dö på de sättet.
Katterna var ju inte så tama, så han kunna liksom inte ta med dom hem eller nåt sånt.

Det var väl en härlig start på dagen?

Jag har setat och sökt jobb nu. 12 stycken för att låta extremt duktig ^^
Jag kommer ju inte få nåt av dom, men de kan ju vara kul att skryta om att jag iaf försökt :p

Ska snart ner på stan och lämna in papper och skit, och sen möta min lilla Robin så jag har sällskap tillbaka hem sen ^^
Robin är ju och jobbar, och slutar kl.15, så då kan han ju lika gärna ta en liten omväg och möta upp mig ^^

Vet inte vad som häner idag.
Värdelöst väder är det iaf, så man har ju ingen lust med nånting.
I am positiv idag ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 16 juni 2008 12:34

ÄNTLIGEN!!

Ni som har följt min blogg ett tag vet ju kanske hur viktigt detta var för mig, eftersom jag säkert tjatat om de....endel.
Men nu har jag gjort det. Äntligen!
Jag blev ju såå glad! :D

Jag lyckades ta död på Bowser i "Super Mario World" igår kväll!
Woohooo

Han har vart en jävel på att hålla sig vid liv. Men nu jävlar fick han. Det lilla svinet!
Mahaha

Titta så glada dom är (på bilden) för att jag räddade sessan :D *överstolt*

I'm such a nerd, I know ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards