Alla inlägg den 17 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 17 juni 2008 19:54

Åkte ner på stan med Jonna idag strax efter kl.16
Hon skulle köpa en sån där sladd så hon kunna koppla ihop datorn till tv'n.
Sånt hittar man ju på Clarres.

Efter stan så åkte vi till Tuna park och köpte trådlöst tangentbord med inbyggd mus, och sen åkte vi till Corner och intog middagen.

Jonna och jag har liksom kommit fram till att vi båda två äter som jävla hästar då bara hon och jag käkar ihop.
Vi kan äta som om vi aldrig sett mat förr, verkligen trycker i oss tills vi knappt kan stå på benen.
Men när vi är med andra, eller om vi äter ihop fast andra är med.... så äter vi typ världens minsta portioner. Haha, undra hur de kommer sig :p

Efter att vi käkat så åkte vi iaf hem till henne för att ge ett försök på den tekniska fronten -Ihopkopplingen.
Det gick väl sådär måste jag säga :p
Men de va inte vårat fel, vi hade bara råka köpa fel kablar, dom passade inte riktigt in ^^

Vi tog en sväng ner på stan igen för att söka rätt på en ny kabel, som förhoppningsvis skulle passa.
Denna gången blev det rätt, men ändå fel.

Vi fick rätt kablar, hon har nu datorn och tv'n ihopkopplade, bild anyway.
Nu fattas bara ljudet :p
Vi fixar ljudkabel nån annan dag. Vi hann/orkade inte riktigt med mer teknik idag ^^ höhö

Trevlig dag var det iaf ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 17 juni 2008 19:31

And the city ;)
(haha, så lurade xD)


Kollade på Sex And The City filmen inatt, och den var ju jävligt bra faktiskt.
Tips...igen ^^
Kl.02 tog den slut, och då loggade jag in på msn en snabbis.
Tänkte bara kolla läget lite ^^

Så fastnade jag i en konversation med min lilla Roof Aka Knullismannen ^^ Haha
Han och jag har så sjuka samtalsämnen så de finns fan inte.
Finns ingen förutom han som man kan prata så sjuka saker med. Då menar jag sjuka.
I love him so.

Vi satt och prata fram till runt kl.3-4, så bestämde vi oss för att ta en liten powernap innan vi skulle upp igen ^^
Så blev det dock inte för mig.

Jag satte mig och kollade på Sex and the city Säsong1
Och så hann klockan rulla på, så runt kl.05 kom Robin upp och frågade vad jag höll på med och varför jag inte låg inne och sov. (stackarn trodde att jag gått hem till mig, så han blev lite ororlig :p)

Jag gick in till honom och kramades lite innan han skulle upp kl.5.30, då jag gick upp med han för att sällskapa =)
Jag gick och la mig strax efter kl.6 sen, och så sov jag till kl.13.30

Givande dag va? ^^
Min trötthet försvinner nästan totalt när solen vaknar.
Älska sommaren!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards