Alla inlägg den 12 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 12 juni 2008 22:20

Idag blev det fest!
Jag och Pica är ju inte så normala av oss, så vi slog till på party idag (torsdag)
Det är väl ändå inget fel med de?! Det är ju sommar liksom!

Vi började runt kl.18, satt i Pica's kök och drack lite vin, sen blev det öl på det, och till sist blev det Mördarvodkan! Höhö

Flytta ut oss till balkongen en sväng, och sen in till Robin.
Så här sitter vi nu, Mördarvodkan med sprite, Pica, Jag och Robin!
En perfekt torsdag med andra ord ^^

Robin och jag ska strax iväg till fröslunda, hem till Adam och fjortisarna ^^
Där sitter dom och festra, så varför inte joina ^^

More tomorrow ^^
Bye bitches

Av ♥ Estella B ♥ - 12 juni 2008 14:49

Jag gjorde ett litet jobbtest sådär för skojs skull.
Har man inget vettigare för sig så ^^
Men Läkare?  I really don't think so.
Med min blodfobi, och allmänna fobi för sjukhus -I think I'll pass on that one

Ni kan göra testet här om ni typ..... har lika mycket fritid som jag ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 12 juni 2008 14:04

Jonna fick köra hem mig en sväng igår, jag skulle ju vattna mina blommor, men istället så packade jag ner alla mina blommor, plus lite andra småsaker, och tog med allt till Robin.
Jag är liksom halvt inflyttad här nu.
Katten, Datorn och alla krukväxter bor ju typ här ^^
Skönt på ett sätt, för jag slipper ju åka hem och pyssla när jag verkligen inte orkar.
Dåligt på ett annat sätt, för jag vill ju bo i min lägenhet. Jag saknar ju mina saker, och det är ju ändå Hemma där.
Aja, jag flyttar väl hem igen så småning om :)

Robin är på....nåt grejs inför hans sommarjobb idag, så han kommer inte hem förns vid kl.16.30
Det är rätt tråkigt att sitta här ensam måste jag säga.
Iof så kommer ju hans syrra in då och då och hälsar på :p Så helt ensam är jag ju inte.

Jag har planerat att ta en vit helg nu i helgen, eftersom jag troligtvis har magkatarr så får magen vila till midsommar nu.
Det gör för jävla ont asså, och orka gå till läkaren.

Ehm...Ah....Bye

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards