Alla inlägg den 7 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 7 juni 2008 18:44

Fotbolls EM började ju idag.
Robin ligger ju självklart och kollar på de i sovrummet. How boring.
Han tycker ju sånt där är kul.
Min fråga är ju då:
Hur kan man bli road av folk som springer efter en boll?
Inte mitt problem egentligen.
Mitt problem är mer hur länge EM kommer att hålla på, vilket är en evighet, that's right.
Tur att det finns 2 tv-apparater här.

Filmkväll blir det ikväll iaf.
I'm still asbakis, så jag tänker inte lyfta arslet mer idag. Inte mer än ut i köket iaf. Cola måste man ju ha liksom.

Vi har planerat att kolla på massa Astrid Lindgren filmer ikväll.
Perfekt när man är bakis med andra ord.
Emil i lönneberga och Madicken, får väl se om vi hinner med några fler.
Härliga grejer de där ^^

Lovade ju Jonna att jag skulle komma och hjälpa henne att måla idag.
Det kan hon ju fetglömma.
Sorry honey :p
Får ta de imorrn istället.

Av ♥ Estella B ♥ - 7 juni 2008 14:03

Måste bara slänga in ett GRATTIS till min lilla lillebror som fyller år idag.
Tiden går så sjuukt fort. Han är för fan redan 19 år!
Han var ju liksom liten nyss. Vad hände?

Aja, GRATTIS till dig iaf :D
Hipp hipp -Hora -Hora -Hora! (mahaha)

....och även fast du blir stor, så är du ändå aaalltid min lillebror. La la lala ...
(från reklamen.    get it?)

Av ♥ Estella B ♥ - 7 juni 2008 13:48

= Inget jag pysslar med

Vodka blev det iaf igår.
Jonna körde mig och Robin ut till Kjula så vi kunna hämta spriten. Det känns som att det var ganska dumt gjort så här i efterhand ^^
Vi köpte 2 liter och drack upp 1, och oh my God så dåligt jag mådde när jag vaknade!

Vi satt hemma hos Jonna på hennes balkong igår kväll.
Det var Jag, Jonna, Robin, Emma och Emelie.
Mysigt och sådär var det ju ^^
Satt och prata gamla minnen, och Jonna vart ganska så sentimental där i början :p
Hon började prata om hur underbar min mamma vart mot henne i alla dessa år, så jag var tvungen att ringa mamma så Jonna fick skrika lite i bakgrunden :p Haha

Det blev en helkväll på balkongen alltså.
Jag och Robin gick från Jonna runt kl.1
Jag hade sagt till Adam, Anna-Karin, Trina och Romina att komma upp till Robin och fortsätta festa med oss, så dom stod och väntade på oss när vi kom ^^

Dom var ju inte direkt dom roligaste man kunna festa med.
Anna-Karin, Trina och Romina satte sig framför min dator och började leka där.
Socialare människor får man ju leta efter... xD

Jag pallade inte så mycket mer, så jag gick och la mig efter ett tag.
A-K, T och R drog hem nångång, sen hade tydligen Robin, Adam och Emil setat på balkongen och fortsattit festa halva natten ^^
Tur att jag inte vaknade av det då :p
När jag väl somnar efter en halv liter vodka så är de nog inte mycket som kan få liv i mig. Det är väl tur det kanske ^^

Vaknade asbakis/full strax innan 11 imorse, så gick vi och handla frukost, och sen in till Robins mamma.
Hans mamma kom hem från Turkiet idag vid lunch, hon har vart borta i 2 veckor.
Underbart att träffa henne igen måste jag säga.
Och jag fick present också :D
3 armband/fotlänk, och cigg =) Hon är så gullig :)

Vi satt inne hos hans mamma ett tag, och sen gick vi in till honom igen.
Och nu får vi väl se vart dagen tar oss.
En kebabtallrik är väl nästa mål iaf ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards