Alla inlägg den 9 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 9 juni 2008 19:03

Igår kväll körde vi ett litet Lejonkungen-race, Jag och Robin.
Från ettan till trean. Omg så bra dom är! Troligtvis dom bästa disney filmerna ever.
Bara så ni vet ;)

Idag har vi legat ute i solen i typ en timma.
Det var inte allt för skönt måste jag säga, de blåste en hel del, så man kunna ju inte ligga en längre tid.
Jag som vill bli neger i år :(
Men jag kämpar på ^^

Jonna kom över till Robin en sväng också, hon skulle bara låna internat så hon kunna betala räkningar.
Efter de så gick vi hem till henne.

Jag hade ju lovat Jonna att hjälpa henne att tejpa kanterna så hon kan måla om, hon når ju inte riktigt upp där ^^
Så det hjälpte jag och Robin henne med idag :)

Satt kvar där en stund och pratade lite, och sen gick vi tillbaka hem.

Nu vill Pica och Ronja att jag kommer in och röker med dom, så de är väl bäst att avsluta här ^^

I'll be back later, förhoppningsvis ;)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards