Alla inlägg den 14 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 14 juni 2008 23:42

93 besökare hittills, jag kan väl iaf få komma upp till 100 idag? Bara för att få känna lite sån glädje jag kände förr när jag hade många besökare ^^
Den tiden är väl över. Jag undrar fortfarande vad som hände.
Jag kanske blev tråkig. Man får väl leva med de isf.

Robin och jag har precis kollat på den filmen över på bilden, "Animal 2" alltså ;)
Det var en sån där stressande film enligt mig, sån jag verkligen inte klarar av att se utan att få cp-störda ryck i soffan.
Till slut blev det för mycket, så jag satte mig och spelade Super Mario istället ^^ Bra tänkt.
Jag har inte så bra tålamod kan jag passa på att erkänna ;)

Jag såg slutet på filmen iaf, och den slutade väl kind of happy anyway.
Jag kan ju inte säga för mycket, om nån skulle få för sig att vilja kolla på den :p
Den var helt ok, om man gillar såna filmer.

Ska kolla på en annan film nu, den där "Horton hears a who!"
Ingen aning om vad de är för film, men det blir säkert bra ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 14 juni 2008 19:22

Halvt anyway....Eller knappt de heller, mina ben syns iaf  ^^ Haha
Jag har alltså badad skumbad ikväll :D De är så mysigt :p
Det är vad jag försökte roa mig med. Tänkte egentligen ligga kvar i badet tills kl.20, då fotbollen är slut. Men man blir för rastlös helt seriöst. Så länge pallar man ju bara inte.

Robin sitter och kollar på fotbollen, det är därför jag försöker sysselsätta mig.
Fotboll är ju för jävla tråkigt!
Inget finns det att göra heller.

30 minuter till måste jag stå ut.
I will try to make it.

Efter han har kollat klart på skiten så ska vi gå o handla.
Tror de får bli en filmkväll till idag. Finns ju liksom inte så mycket annat att göra utom att festa, och festa tänker jag då inte göra ikväll. Det känns ganska bra :)
Jag har inte haft nån halsbränna idag heller, så antagligen hjälpte tabletterna jag åt igår :) *Peppar peppar* (som att de hjälper då)

Jag har verkligen inget mer att komma med just nu.
Får väl se vad som dyker upp senare :)

Meen...Peace så länge iaf ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 14 juni 2008 01:31

Jag fick min lilla filmkväll tillslut iaf :)
Good for me.

Vi kollade på Cloverfield, den där filmen om att New York blir anfallet av nåt och alla ska ta sig därifrån fort som fan, blablabla.

Filmen var ju helt ok ändå. Folk har ju pratat endel om slutet på filmen, och de flesta säger att det ska vara dåligt.
Jag håller ju med till viss del (det kunna vart bättre), men de var ju ändå de mest realistiska slutet man kan komma med. Så det är dumt att klaga :p

Filmen är också filmad med handy-cam, och det gör ju att den blir en hel del mycket bättre. Såna filmer tycker jag om ^^
Och en sån filmkamera skulle jag ju inte tacka nej till, jag menar, den måste ju ha ett batteri som håller i ett par tio timmar eller nåt -That's some good shit man ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards