Alla inlägg den 5 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 5 juni 2008 20:35

Jobb idag.
Gick bort till Klädaffären runt kl.10 imorse, och började 10.30
Det tog bara 20 minuter att promenera dit. Inte illa ^^

Blev inte kvar där så länge.
Jonnas mamma (som äger affären) var inte borta så länge, så det blev en tidig dag idag. Härligt värre :)

Robin kom förbi en sväng strax innan jag slutade.
Han ville bara säga Hejdå innan han åkte iväg till jobbet. How cute :)

Så Robin är alltså och jobbar idag, och slutar inte förän kl.21.30 ikväll.
Tiden har ändå gått ganska fort, så jag behöver inte vara ensam en lång stund till.

Jag har inte gjort någe alls sen jag slutade.
Jag gick och handlade lunch, och sen gick jag hem och åt.
Fastnat framför tv'n en hel del också. Inte bra när de är så fint väder.


Lite nytta har jag ändå gjort.
Jag diskade och plockade undan lite småsaker. Dutti jag ^^
Nu ska jag ringa min fd. chef och planera inför imorrn.
Jag ska ju jobba hos honom imorrn, så vi måste planera in en tid då han kan hämta mig, eftersom han ska hinna köra runt studentklasser nere på stan också.
Det löser sig väl.

Jonna frågade om jag ville med ut på Time Out ikväll.
Men jag tror faktiskt att jag passar på den.
Kanske ett glas vin på balkongen istället?
Låter väl mysigt? ^^

Det är för jävla underbart med sommarkvällar!

Av ♥ Estella B ♥ - 5 juni 2008 20:22

Gick över till Jonna strax efter 10 igår morse, så käka vi lite frulle, och sen åkte vi mot Kungsör.
Vi vart lite tidiga, så vi hann köpa en varsin ros till studentpojken också ^^ Bra skit.

Gick upp till Kyrkan och ställde oss för att vänta på att klasserna skulle springa ut, och ärligt talat så har jag aldrig sett så lite folk på en avslutning/student i hela mitt liv.Herregud, det var ju säkert mer folk när jag gick ut lekis liksom.
Men what the hell, det är ju inte som att Kungsör är känt för att vara stort ^^

Kristian kom ut till slut iaf, och vi hittade honom också ^^ Vilken tur man kan ha :p haha
Så fin han var! Kostym och allting. Heting värre xD

Vi stod och pratade ett tag, och sen åkte alla hem till hans mamma.
Där hade hon dukat upp värsta fint, och ballonger och allt. Perfekt.

Smörgåstårta och vanlig tårta blev det, inget av det som är gott, men fint var det iaf ^^ (Nej, jag är inte alls kräsen :p)
Ingen riktigt fest fest med massa fyllon och alkohol vart det ju, Kristian är ju inte direkt partykungen själv xD
Ganska skönt med en alkoholfri student faktiskt.
Inte för att den var helt alkoholfri, det fanns ju vin och sånt, men det var inte någon som drack sig full iaf.

Jonna och jag blev kvar i nån timma, och sen åkte vi tillbaka hem till Eskilstuna.
Mycket trevlig tillställning måste jag säga xD haha

Jonna och jag tog en liten shopping när vi kom tillbaka hem.Hon skulle handla färg till sitt sovrum, för hon var lagom desperat på att måla om.
Färg fick hon iaf, good for her ^^

Efter shoppingen så gick jag tillbaka till Robin, och vi gjorde typ inget alls under hela dagen/kvällen.
Jag var ju (som sagt i tidigare inlägg) extremt dödstrött.
Blev en ganska tidig läggning också, tror vi gick o sov runt kl.01.....om det inte var 00.
Jag har sån bra koll (Y)

Av ♥ Estella B ♥ - 5 juni 2008 20:12

Bloggagratis är ju helt fucked up.
Vad fan är det med den här skiten egentligen?!
Varför ska sidan alltid avbrytas när man precis skrivit klart ett aslångt inlägg, så att man sen måste sitta och skriva om det, och det blir inte alls lika bra som första gången man skrev det!?
What's the deal liksom?

Rejäl Dissning till Bloggagratis nu faktiskt.
Skärpning!!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards