Alla inlägg den 23 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 23 juni 2008 15:24

Midsommardagen planerade jag ju från början att den skulle bli lugn.
Men om man vaknar av att Pica ringer och vill att man ska komma in till dom med öl, och dom sitter och dricker i köket, så kan man inte hjälpa att man blir på G igen
Så började min morgon.

Efter det så rullade dagen bara på lite överallt i lägenheterna.
Inne hos Pica, Inne hos Robin, på balkongerna, och slutligen inne hos Saife och Sabina.

Det blev ett par stycken som festade med oss iaf, även fast jag trodde att typ alla skulle vara nyktra ^^

Det blev ingen utgång som planerat, vissa somnade ju i soffan och sängen (ingen pik alls xD Haha)

Det blev spel inne hos Saife och Sabina istället.
-Pratmakarna. Bästa spelet man kan ha på en fest. Resurser resurser. Det var ju bra att jag hämtade det dagen innan iaf =)

Det blev en ganska tidig kväll, tror vi kom i säng runt kl.02, och vaknade bakis som satan igår (söndag)
Det fick bli en dag på soffan, och en pytteliten sväng över till Jonna på middag.
Bakisdagar is the shit.

Av ♥ Estella B ♥ - 23 juni 2008 15:04

Jag orkar inte skriva om allt som hände under midsommar, så jag tänkte att jag kan lägga upp bilder istället, så blir de ju som en liten känsla av bilddagboken ^^

Jag och Pica började festen runt kl.14 då Robin hade dragit iväg till jobbet.
Det kändes lite elakt att börja dricka innan han började jobba, för då hade
 han ju blitt lite grinig över att behöva jobba på Midsommar ^^


Pica och jag åkte och handlade midsommarmaten sen.
Vi orkade inte vara som alla andra och laga värsta buffén när de ändå bara var hon och jag som skulle käka, så vi slog till på Flintastek och potatissallad ^^
Bara de godaste ju, perfekt ^^


Till efterrätt fick jag för mig att göra glassdrinkar.
Pica tyckte dom var asgoda, men njae, jag kunna inte riktigt hålla med, så hon fick dricka upp min med ^^


Efter de så släpade jag med mig Pica ut på blomäventyr ^^
Jag var tvungen att ha en krans i år, och eftersom det regnade typ hela dagen så såg de ganska mörkt ut för mitt krans-projekt.
Men det sprack upp tillslut, så jag fick mina jävla blommor :D


Och resultatet av kransen (tänk också på att detta var första gången nånsin som jag gjort en krans, så den kanske är lite skev och så ^^)
Egentligen blev det inte direkt nån krans heller, mer ett halsband.
Lite för stor sådär ^^


Efter vi käkat, plockat blommor, gjort massa glassdrinkar, och Robin kommit hem från jobbet, så flyttade vi ut oss på balkongen.
Där blev vi kvar ett tag, tills vi flyttade in oss till Robins lägenhet.


En trevlig och lagom lugn midsommar fick jag alltså i år.
Mysigt värre =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards