Alla inlägg den 3 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2008 23:10

Detta året grattar vi min andra älskling -Kristian, som tar studenten imorrn (onsdag)

Jonna & jag åker till Kungsör runt kl.11 imorrn, Kristian springer ut kl.11.45
Hoppas han blir dyngrak. HAHA
Näe men, jag tycker han ska njuta av detta ^^
Det är ju ändå sista dagen i skolan, den dagen alla längtar till, tills den har kommit, då är det inte lika kul längre, när man står där utan jobb och framtid xD Höhö (positiva Ella i farten ^^)
Det blir säkert skitbra! Han har ju iaf jobb :p

Ska äta studentmiddagen hos hans mamma sen.
Vet inte riktigt hur länge vi stannar kvar där, eftersom Jonna kör så blir det ingen fest för hennes del, och jag jobbar på torsdagen sen, så jag lär bli nykter jag å, dessutom är ju kanske inte Kristian den som dricker sådär heller (därför jag vill att han ska bli dyngrak btw ;)

Vi skriker Grattis till honom nu iaf.
Alla med?
GRATTIIIIS!!!! Woohoo

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2008 21:42

Bara för att alla verkligen ska veta hur fin (och älskad) min nya prydnad är, så får den ett alldeles, alldeles eget inlägg.
Kärlek vid första ögonkastet, och jag vill att alla ni andra blir lika kära i den, så att jag kan skryta om att det är jag som har den. Hahaha

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2008 21:20

Jobbade idag, som jag nämnt ett par gånger ^^
Började runt 10.30, och slutade kl.15.30
Det var helt ok, och jag slapp sitta utanför hela dagen :p Bra skit. (och varför jag skulle setat utanför var för att jag skulle stå vid utförsäljningen, utanför affärn.
Men jag stod mest där inne...och vek kläder, och vek ännu mera kläder. Och omg så ont jag fick i ryggen och fötterna. Icke bra skit.
Kan tänka mig att det var för att jag inte är så van vid att stå en längre tid. (Nej, jag är inte lat, har bara lite otur med jobben jag inte har ^^)

Över till bättre skit.
Jag fick shoppa idag :D
3 par nya skor (happy as hell) och en asfin....typ....ah, jag vet inte ens vad det är, det är en liten blomma i den.
Ni ser ju den på kortet iof, det är en fin prydnad som jag planerar att ha dom närmsta tio åren. Så det så! (bara om den inte går sönder förstås, vilket antagligen kommer hända eftersom jag är klatigast i världen. Men det är bara om det händer som jag kommer att kasta den.)

Anledningen till varför vi åkte till Tuna Park (Jag, Jonna och Robin) var ju för att vi skulle leta studentpresent till Kristian. Det är inte det lättaste att hitta en fin present till en bög som är kräsen ^^
Men jag hittade en asfin grej :D (lägger upp bild på den när han fått den, han brukar ju läsa min blogg, så de är inget smart drag att lägga upp den just nu.)

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2008 01:24

Blidde ingen städning hos Åke idag. Som vanligt så glömde han väl höra av sig.
Han är ju inte så bra på sånt där med "komma ihåg" grejer.
Det gör inte mig så mycket. Då fick jag ju ännu en slapp dag att inte göra ett piss med.

Har setat vid datorn mest hela dagen.
Egentligen så borde det få vara tillåtet (även fast det är fint väder) och det är bara för att jag vart "utan" dator så länge nu.
Lite kan jag väl få nörda då? ^^

Robin och jag tog en pytteliten promenad idag iaf.
Vi gick och handlade ett par meter bort (mer aktivitet än så är väl no need?)

Robin skickade över Lejon Kungen spelet idag också.
Så jag fastnade ju lite där (en självklarhet)
Jag har ju inte spelat det sen jag var ett litet barn, och jag minns det så jävla väl.
Vilka otroliga minnen man får tillbaka. Man blir så glad.

Så nu går jag väl över till "Lejon Kungen Nörd" istället för det vanliga -"Super Mario World Nörd" (snyggt rim jag fick in där va? ;)

Ah, imorrn blir det jobb iaf, då kommer jag ju ut lite. Good for me.

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2008 01:05

Det är ju bara att lyssna, så förstår ni varför ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards