Alla inlägg den 13 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 13 juni 2008 22:50

Nu ska vi se här...
Jag och Robin tog en liten powernap idag efter kebabtallriken. Den råka bli lite för lång enligt mig, så nu kommer jag säkert inte kunna sova inatt bara för det. Det är väl typiskt.

Ronja och Sabina kom in och väckte oss kl.19.30 (oops.)
Jag fick lite panik då, och typ sprang upp ur sängen efter att dom gått.
Inte så konstigt kanske. Vi hade ju råka sovit bort halva kvällen liksom ^^
Så kan de gå när...inte haspen är på. Höhö

Jag ringde Jonna när jag gått upp iaf, och hon ville att jag skulle komma över, så jag drog med Robin över dit en sväng.

Jag var ju tvungen att hämta min fina vas eftersom jag råka glömma den i bilen här om dagen då vi var hos mig och hämtade blommorna.
Som jag har längtat efter den vasen. Och det är bara för att jag skulle ju fylla den med den där....doftgrejen jag köpte på Ikea för ett par veckor sen.
Det börjar verkligen krypa i fingrarna på mig när jag inte fått pyssla på ett tag.
Nu har jag fått gjort de iaf (vasen över btw) och jag är nöjd. Ett par dagar till anyway.

Jonna satt hemma och tog ett par groggar i all sin ensamhet (Ja, lite mobbad är hon ^^ Haha) när vi kom över.
Det var som därför hon ville ha sällskap, så hon slapp sitta ensam.
Robin joina henne på en grogg och en shot också.
Jag har ju lovat nykterhet, så nykterhet fick de bli. Dutti jag ^^

Nu blir det väl ändå film snart va?
Det var ju de enda jag skulle göra idag. Så fick de ju tydligen inte bli.

Av ♥ Estella B ♥ - 13 juni 2008 14:06

Hur medelsvensson är du?

[ ] Ditt efternamn slutar på -son
[ ] Du känner någon som har samma förnamn som du
[ ] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[ ] I din familj är ni 2 barn (5 faktiskt)
[/] Du bor i villa (Har gjort)
[x] Du bor i en tätort
[x] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla
[x] Dina föräldrar har gift sig (Dom var tills pappa dog iaf)
[x] Din mamma är yngre än din pappa (Var)
[ ] Din pappa heter Lars (Hahahaha. Troligt)
[ ] Din mamma heter Anna
[ ] Din familj har en Volvo
[ ] Din familj har en silvergrå eller röd bil
[x] Du har tillgång till internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[x] Du har ett eget rum (En egen lägenhet, men de är väl rum i dom med ^^)
[ ] Du har varit utomlands minst 2 gånger
[ ] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[ ] Du har varit i Grekland
[ ] Du har varit på Öland minst 2 gånger (Nej, men 1 gång ^^)
[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger
[ ] Din familj har en husvagn
[ ] Ingen av dina föräldrar röker
[ ] Din pappa är lite lätt överviktig
[ ] Du idrottar flera dagar i veckan
[x] Du har husdjur
[/] Du får månadspeng (Jag har en egen inkomst?)
[ ] De flesta i din familj är blåögda
[x] Du äter McDonald's-mat/pizza/tacos varje vecka (Typ Pizza isf ^^)
[x] Du följer Melodifestivalen (då jag har tid iaf ^^)

Note: Man kanske inte ska göra detta när man flyttat hemifrån?

12 / 30 (Hahaha, jag är inte en svensson nånstans!
Oh, and I'm proud not to be to)

Av ♥ Estella B ♥ - 13 juni 2008 13:09

Jag skrev ju i tidigare inlägg att jag skulle ta en vit helg pga. min magkatarr, men visst räknas inte torsdagen som helg?
Näe, bra. Tänkte väl det jag också ^^

Idag när jag säger det, så tänker jag mena att jag inte ska dricka förns på Midsommar. It's a promise.
Jag ska börja äta några tabletter som Robin har, så man kan ju hoppas att min mage tar åt sig piken och slutar göra illa mig. Or else I have to kill it.

Idag ska jag ha filmkväll. Det planerade jag precis just nu. Om Robin är med på det eller inte är väl upp till honom ^^
Vet inte vilka filmer man ska se bara. Nån som har förslag på nya och bra filmer? Make a kommentar isf. Tack på förhand ^^

Lite mer Super Mario nu kanske?
I think so to.

Peace jao

Av ♥ Estella B ♥ - 13 juni 2008 12:54

Åkte ju (som de står i tidigare inlägg) till Adam igår natt.
Där var det verkligen inge kul, inte för mig iaf. Dom hade säkert kul, men ja, min tid som "ung" är över :p
Menar då att dom är lite väl unga för min smak, och för att jag ska kunna roa mig själv med dom.
I nyktert tillstånd är de ju inget fel att leka med dom ^^
(Och Gud så perverst det där lät då :s  Well, You know what I mean. Hoppas jag iaf? ^^)

Robin och jag stannade och tog en grogg där iaf, och sen gick vi ner till stan.
Vi satte oss på Time och tog en öl, jag kunna däremot inte dricka upp min pga. den där jävla halsbrännan min mage skapar när jag inte är snäll mot den.
Dum mage!

Efter Robin druckit upp båda ölen (höhö) så gick vi till Rundan och beställde mat.
Mina chicky bits med strips och beasås är ju en självklarhet när man råkar befinna sig på stan en fyllekväll ^^

Jag ville inte gå ute och äta maten, så vi typ sprang hem till Robin så den inte skulle hinna bli kall.
Vi lyckaded med den Operationen. Let's call it "Operation -Lyckas Hålla Maten Varm"
Fint och bra ^^

Vi kom hem och käkade iaf, och sen fick det bli sängen.

Spontant festande brukar ju oftast vara roligast, vet dock inte om jag kan säga de om gårdagen.
Den dög iaf, man kan ju inte begära allt ändå :)

Idag mår jag bra iaf.
Musik är mitt liv. (Synd att jag bara har hörlurar till min dator här, och att dom inte funkar lika bra till min dator som dom gör till Robins dator, det är väl bara ännu ett straff från Gud för att jag gjort nåt fel igen.)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards