Alla inlägg den 8 juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 8 juni 2008 16:11

Inget gjort idag.
Vi vaknade runt lunch eller nåt, och sen intog vi våra datorer.
Ovanligt, ovanligt.
Vi har kollat på en film på tv iaf, och sen ett par avsnitt av Emil i Lönneberga.
Gud vilken värdelös dag.
Och Gud vad jag klagar på allt idag.

Jag är sugen som fan på lösgodis/smågodis whatever, så jag måste ta mig ända bort till Hemköp.
Det känns väl lite sådär måste jag säga.
Orka liksom.

Det är varmt som fan, så man borde slänga sig ute på gräsmattan, men jag har verkligen ingen lust för det idag.
Känns som man blir allmänt äcklig av svett, och vem orkar duscha liksom? Näe, jag är lite extra lat idag bara, men man får faktiskt vara de ibland ^^

Jag ska kolla på Lejonkungen filmerna idag iaf, alla 3.
That's the big happening today!
Och jag har faktiskt sett fram emot det ända sen inatt (och det är verkligen länge) så jag tänker inte bry mig om ifall Robin inte vill kolla på det med mig.
Jag ska se!

Av ♥ Estella B ♥ - 8 juni 2008 15:49

Blev ingen hemmakväll med film igår iaf.
Jag tog en öl inne hos Pica, och då vart jag ju självklart pigg igen ^^

Vi bestämde oss för att gå ner till Robins moster som bor i porten bredvid, hon frågade Robin om vi ville komma ner och ta en drink med henne, och det lät ju bra de :)
Efter vi fått i oss en drink så kom Pica ner dit och tog en drink hon med, så Robin och jag tog en till drink då.

Vi satt ute på balkongen fram till natten där någon gång.
Riktigt mysigt faktiskt :)

Strax efter kl.00 så ville Jag och Pica ha mat, så vi gick bort till Vickningen alla 4.
Dagens andra kebabtallrik intogs där, och jag åt tills jag blev totalt spyfärdig.
Fy satan.

Robin hade också råkat låsa oss ute, så han hade lagom panik. Mig gjorde de inte så mycket, hans mamma bor ju liksom bredvid, så de var ju inte som att vi inte hade haft nånstans att ta vägen.
Robin var inte på världens bästa humör iaf, han ville ju sova i sin säng.

Vi chansade på att de låg en extranyckel inne hos hans mamma, men det såg ju inte så ljust ut eftersom jag fått en extranyckel också, som jag självklart lämnade hemma precis denna gången. Annars ligger den liksom alltid i min väska, och min väska är mest alltid med.

Anyway.
Efter vi prövat alla nycklar, och ingen funkade, så var ju hoppet rätt ute :p Haha
Tills Robin hittade en sista nyckel i hyllan.
Den funkade!
Vad lättad man blev ändå.

Vi la oss i sängen och kollade på Emil i Lönneberga.
Perfekt avslut på lördagen :)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards