Alla inlägg den 1 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 1 september 2009 22:39

Eftersom att sommarens månader är över. Eftersom att det är en tradition.

Eftersom att jag vill, så kör vi nu lite bilder. Bilder som tagits under sommaren 2oo9.

Ett minne för livet <3

Vi kan börja med en gruppbild. Den är på oss. Oss barndomsvänner.

Lisa, Ester, Jonna & Jag.

Å-festen 2oo9.

Balkongfester och uteserveringar. Det är det som gäller. Det är det som kommer saknas mest <3

Bishops Arms. Älskat som fan!

 

Time Out -Det var där de hände!

Balkongen. Mysigare blir det knappt.

Eskilstuna firar 350 år i år. Bild på f.d Hotell Statt.

En balkongfest på 3. Bilder blev det!

Jonna, Jag & Evelina.

En fyllebild på mig. Jag bjuder på den ;)

Våra underbara vinkvällar som intogs var och varannan dag <3

Vi var i Vilsta en enda gång. Och jag badade inte ens då!

Björn Rosenströms konsert. Såklart!

Vi gjorde ett Stockholmsbesök, Jag & Jonna, som varade från torsdag till söndag.

Det bästa jag gjort i sommar.

Oförglömligt! <3

Fyllebilder ftw!

 

En vi-vandrar-i-stockholm bild!

Zinkens vandrarhem. Hur mysigt som helst!

Såklart prideparadens bästa tåg!

Jonnas och mina ostkvällar knäcker!

Tivoli får vi inte glömma heller! Bästa karusellen ever!

Malma-marknaden <3

Grilla. Den perfekta maten. Bättre finns inte!

Och en avslutande bild på barndomsvännerna. Kärlek. Detta är kärlek! <3

 


Av ♥ Estella B ♥ - 1 september 2009 12:53

Åka till mamma på middag idag. Ett bra val.

Vi har försökt boka in det ett tag nu, men de kommer ju alltid nåt emellan.

Det är Robin som planerat vad mamma ska laga för mat. Han bestämde det för över en vecka sen. -Köttfärslimpa med kokt ägg i, potatis och sås.

Trodde det var vanligt med köttfärslimpa med kokt ägg i, tills Robin sa att han aldrig hört talas om det tidigare, tills första gången han åt de hos mamma för några månader sen. Tydligen blev han kär ^^

Anyway...Några ärenden på stan innan vi får njuta av mat.

Måste till banken och sätta in pengar. Men efter det så!

 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards