Alla inlägg den 19 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 19 september 2009 18:29


Hej min fina blogg.

Idag är jag sego. Jag får skylla mig själv. Jag orsakade den lilla bakisheten alldeles på egen hand.

Jag sa ju att det inte skulle bli nå riktigt party igår, men jag misstog mig visst.
Evelina och E kom ner som sagt, och vin blev det. Och cider. Och några shots. Och öl.
Det slutade med att vi hamnade på Time out.
Jag som inte skulle ut liksom.

När Time stängde så gick vi o handla käk.
Robin och Jag gick hem o kolla film medans vi åt, och sen blev det sängen.
Skapligt tidig kväll ändå. Vi lär kommit i säng innan 03 iaf.

Idag är de jobb. Och denna helgen kommer Dj's från Strägnäs och ska spela iaf.
Äntligen!
Ska ta en promenad till jobbet med Pica. Hon ska till sitt jobb som ligger i närheten, så vi sällskapar.
Bra skit!

Hörs imorrn peeps!

 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards