Alla inlägg den 12 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 12 september 2009 15:17

 
Jag är vaken. Jag fick sova. Från typ kl.07 till kl.14 Utan hostattacker!

Bättre än att sova ingenting.
Jag sitter och väntar på Robin. Han är på väg hem från jobbet.
Jag är jävligt hungrig, men jag orkar inte fixa iordning någonting.
Kanske för att jag inte är sugen på något?

Ikväll är det jobb som gäller. Jag har längtat efter det! På riktigt.
Det är för att vi kör något nytt ikväll och inte Reggae som det Alltid är på lördagar.

Ikväll kommer 3 killar från Strägnäs och ska Dj'a. Dom skulle tydligen köra all sorts musik.
I like!
Förhoppningsvis är dom grymt bra så jag är på bra humör bakom baren.
Eller så suger dom och jag blir irriterad.
We'll see.

 

Av ♥ Estella B ♥ - 12 september 2009 05:36

 
Jag är trött. Att vara sjuk är tröttsamt.
Att inte kunna sova gör mig snurrig-i-huvudet-trött.

Jag har inte sovit inatt. Eller jo. I en timma typ. Max.
Jag har legat och hostat. Hostat och hostat och hostat ännu mer.
Känns som min insida snart kommer ut.

Robin är mycket tröstande och säger "Ring vårdcentralen"
Bara för jag råkade kräkas lite mellan hostattackerna. Det har väl ingen dött av?
Jag frågade varför jag skulle ringa dom. Varför skulle dom bry sig om jag har rethosta?
Han sa, ännu mer tröstande, att svininfluensan kan börja så.
Hmm.

Näe, jag tänker inte ringa läkaren. Iallafall inte idag.
För inte har väl jag svininfluensan?

 

Av ♥ Estella B ♥ - 12 september 2009 02:59

 
Hahahaha, Så jävla klockrent!
Gud vad jag älskar Grey's Anatomy.

 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards