Alla inlägg den 25 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 25 september 2009 22:39

Robin och Jag var på jakt efter vinställ idag. Vuxenpoäng?

Dock så hittade vi inget fint. Inget perfekt.


När jag lallade runt på stan så slog det mig att jag hade den perfekta saken hemma. Som man kunna göra om till vinställ.

Nu har de gått från blomställ (som den är till för egentligen) till ljushållare, och till sist -Vinställ.

Jag är så jävla grym mina damer och herrar.


Detta åstadkom jag med lite snören och blommor från Panduro.




Är inte jag Kung så säg!? ^^

 

Av ♥ Estella B ♥ - 25 september 2009 17:19

Helvete vad de sliter på en att lalla runt på stan i 6 timmar. Heeelt sjukt!

Men shopping blev det. Och fikapauser. 3 gånger ^^


Panduro Hobby var ju rena himmelriket för en sån som jag!

Jag gick helt wild and crazy och shoppade loss för ett par sexhundra.

Mycket saker för pengarna. Såklart helt värt de!


Allt jag fick med mig från Panduro ^^


Till ett enkelt armband :)


Småskit


Blommor


Eh...Hörn ^^


Lite klistermärken


Och sist men inte minst. Ett par skor! Tack!

Jag vet, dom ser aslånga ut på bilden, men icke i verkligheten. (Så ni inte tror jag går runt som en liten Pippi Långstrump! ^^)


 



Av ♥ Estella B ♥ - 25 september 2009 08:41


Godmorgon Fredag!


Och som jag har längtat efter denna dagen.

Shopping. Ja. Idag är det dags för shopping!

Panduro Hobby har ÄNTLIGEN öppnat i Eskilstuna. Jag tror de var en present till mig sänt från ovan faktiskt.


Och eftersom att jag har världens bästa pojkvän, så gick han upp extra tidigt idag för att hinna gå ner på stan med mig innan han åker till jobbet. (Ja, jag vet, han är underbar. Han är bara min ;)


Vi går ner vid kl.10 och käkar frukost på Subway innan. Sen kommer mamma ner o möter upp oss.

Hon hade också lite shopping to do.


Hörs sen!

 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards