Alla inlägg den 17 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 17 september 2009 18:55

I don't know if I can yell any louder.

How many time have I kicked you outta here?

Or said something insulting?

I can be so mean when I wanna be.

I am capable of really anything. 

I can cut you into pieces.

When my heart is broken.


How did I become so obnoxious?

What is it with you that makes me act like this?

I've never been this nasty.


But baby I don't mean it.

And I need you, I'm sorry. 

Please don't leave me.


 

Av ♥ Estella B ♥ - 17 september 2009 12:43

 
Jag fick min bok idag :D Vilket trevligt sätt att vakna på!
"Den som inte tar bort luddet ska dö" heter boken. Det var nog mest titeln som fick mig att köpa den.
Det är sån humor!! Hahaha
Och att det är David Batra som skrivit den var väl också en handlande faktor.
Även fast han typ inte skrivit den. Bara samlat lappar till den, men han kommenterar ju lapparna i boken iaf ^^

 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards