Alla inlägg den 9 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 9 september 2009 22:05

 

Okej. Jag ger upp. Jag orkar inte mer smärta nu. Jag ger mig. Jag ringer den förbannade tandläkaren imorrn.
Nu har jag legat och grinat av pina (notera rimmet där Flört)
Robin, den underbara pojkvännen jag har, fixade skjutss och åkte till sin moster för att hämta tabletter åt mig.

Jag vet inte vart jag har ont. Om det är där uppe, där jag ska operera ut roten på måndag, så känns det ju jävligt onödigt att kosta på sig ett tandläkarbesök imorrn. Det är ju bara 4 dagar kvar till måndag.
Men är det där nere, där jag börjar få en visdomstand, plus att jag bitit sönder en lagning (yeah, du önskar inte att du hade mina tänder nu va!?....Eller.... när önskar du nånsin de förresten :S) så är ju ett akutbesök imorrn ett måste.


Varför har inte jag superkraften att kunna se in i framtiden?
Då hade jag iaf haft svar på min fråga.

 

Av ♥ Estella B ♥ - 9 september 2009 14:36



Jag gillar denna. Den är fan grymt jävla bra!
Trodde inte att Jesse gjorde såna låtar, men tack för den iaf!
Awesome!

 

Av ♥ Estella B ♥ - 9 september 2009 13:48

 


Jag mår lite bättre idag. Jag har legat sjuk fast inte riktigt sjuk.

Jag har haft ont i halsen varje morgon jag vaknat den senaste veckan, och min hosta är inte att leka med.

Feber har jag haft lite också, men inget extremt.


Min tand har börjat pina mig igen. Bara för att allt ska gå åt helvete för mig.

Robin säger att jag får skylla mig själv för att jag inte går till tandläkarn, men varför ska jag gå dit och bli plågad halv till döds igen?

Okej att tanden också plågar mig. Men det är en annan sak!



Operation tandkött på måndag. Vi får se, det kanske slutar göra ont efter det.

Man kan ju hoppas iaf!

Robin jobbade inatt, så han sover nu. Kanske bio ikväll, om det går någe bra vill säga.

Just nu är det "Greys Anatomy" som gäller för mig!



 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards