Alla inlägg den 3 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 3 september 2009 20:43

Sådär ja! Resultatet av vardagsrummet. Glömde dock att ta bilder före jag gjorde om. Meeen, shit the same!

Sjukt snyggt blev det! Bilderna är dock rätt kassa, men man ser ju lite iaf, kan ju säga att det ser såå mycket bättre ut på riktigt! ^^

Nya soffkuddar, gardiner och duk.

Satan vilken skillnad det blir av så små saker!

Nöjd är jag, och det är ju huvudsaken.

 

Av ♥ Estella B ♥ - 3 september 2009 13:34

Storstäda! Det är vad jag ska pyssla med idag.

Jag städar så mycket bättre när jag får göra det själv, och Robin åkte precis till jobbet, så jag slår till på en städning idag.

Ska fixa och dona med det nya vi köpte igår. Om det blir som det ser ut i mitt huvud så kommer vi ha ett sjukt snyggt vardagsrum sen!

Nice värre.

Dags att sätta igång.

Hörs sen!

 

Av ♥ Estella B ♥ - 3 september 2009 00:34

Jag gjorde om bloggen. Jag kände att det behövdes.

Eftersom att det är höst nu så kan jag ju inte gå omkring med ett gott samvete vetandes att bloggen ser somrig ut.

Eller så är det det man ska göra, för att färgerna piggar upp så här på hösten.

Nån annan får bestämma åt mig iaf, så jag lägger över det på er.

Så, nya utseendet, hit eller shit?!

Tråkigt, spyigt och fult, eller alldeles perfekt för årstiden?

Let me know!

(Nu ser jag att man inte såg bilderna så bra, men lite iaf, och vissa av er har ju sett den "före" innan, och den "efter" har jag ju nu, så choose)

 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards