Alla inlägg den 4 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 4 september 2009 23:48

En mycket mysig fredag har jag haft.

Jag gav mig på att laga tacopaj till middag idag. Jonna kom över och käkade med oss också.

Sjukt gott blev det, jag lyckades verkligen!

Damn, i'm good! ^^

Robin jobbar natt så han åkte strax innan kl.21

Jag och Jonna slog till på fredagsmys! Nu när det är höst kan man ju tända ljus också = Mys!

Vi kollade på filmen på 9'an. "Handen som gungar vaggan".

Vi har ju sett den förr. Jag har sett den hur många gånger som helst, men det var ju länge sen sist, så varför inte se den en gång till.

Dessutom går det ju inget vettigt på tv på fredagar. Synd för dom som för en gångs skull slår till på nyktra helger, typ jag.

Jonna gick precis hem, så jag ska lägga mig och kolla på några avsnitt av "Grey´s anatomy" innan jag går o hälsar på kudden.

 

Av ♥ Estella B ♥ - 4 september 2009 11:14

Äntligen Fredag & Jag vaknade med världens ont i halsen. Typiskt liksom!

 

 

Av ♥ Estella B ♥ - 4 september 2009 01:58

Ååh, jag är helt såld på Greys. Jag kan inte sluta titta. Det är farligt. Jag kommer aldrig komma i säng nu ju.

Måste alla människor vara så jävla snygga också?! McDreamy, omg... Han har så ledsna ögon och jag bara lider med honom även om han inte lider. Han ser så lidande ut. Han är..åh, och tillsammans med henne, Meredith... (Ja, jag är i början av säsongen) dom är så jävla perfekta ihop!

Varför måste all kärlek på film se så jävla perfekt ut för övrigt?

När Dr.Burke tar tag i Christina för första gången och kysser henne.

*gaah*

Ser det inte så sjuuukt underbart ut?

Näe, om man skulle ta och hångla upp pojken nu kanske.. ^^

 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards